۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
نخستین ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۴ پارس جنوبی تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مطرح کرد:

نخستین ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۴ پارس جنوبی تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

بوشهر- مشکین‌فام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۴ پارس جنوبی تا یک ماه آینده در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

محمد مشکین‌فام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و شرکت نفت و گاز پارس در راستای تحقق شعار سال از ابتدای سال تاکنون از همه توان و ظرفیت خود بهره گرفته است.

وی افزود: در ادامه سال نیز با تمام توان و ظرفیت موجود، برنامه‌ریزی و تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار می‌بندیم و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی همه کارکنان، مدیران و مدیریت ارشد، شاهد رشد تولید و دسترسی به بهترین عملکرد در این مجموعه باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های در دست اجرا با وجود شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات، متوقف نشد و با کیفیت و شتاب خوبی ادامه دارد و در مسیر موفقیت حرکت می‌کنیم.

مشکین‌فام تصریح کرد: از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در مجموعه شرکت نفت و گاز پارس در راستای توسعه و پیشرفت در این مجموعه بهره می‌بریم و امیدوار هستم بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، شاهد تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در ارتباط با نخستین ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۴ پارس جنوبی نیز یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا یک ماه آینده نخستین ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۴ پارس جنوبی راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۹۲٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha