۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
تمدید مدت برپایی نمایشگاه مجازی ایران تا پایان تابستان
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد

تمدید مدت برپایی نمایشگاه مجازی ایران تا پایان تابستان

طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که مدت زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به آشنایی روزافزون فعالان اقتصادی و مردم با نمایشگاه مجازی و اقبال به آن، از افزایش مدت برگزاری نمایشگاه و تمدید آن تا پایان فصل تابستان خبر داد و گفت: افزایش مدت زمان این نمایشگاه بدون دریافت هزینه از حاضران در نمایشگاه خواهد بود. البته متقاضیان جدید به همان روال گذشته برای ثبت درخواست و ثبت نام باید به سایت نمایشگاه مجازی ایران مراجعه کنند.

محمدرضا طلایی تصریح کرد: مهمترین موضوع در برگزاری نمایشگاه مجازی ایران، فرهنگ‌سازی است. بخش خصوصی قصد دارد به‌واسطه این رویداد، توسعه کسب‌وکار از طریق فضای مجازی به ویژه رویدادهای مجازی و نمایشگاه مجازی را رواج دهد. از این رو افزایش زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران، می‌تواند این هدف را محقق کند.

او همچنین با اشاره به امکانات نمایشگاه مجازی ایران گفت: این نمایشگاه برای شرکت‌ها امکاناتی را در نظر گرفته است که می‌توانند با استفاده از این امکانات، ‌ محصولات و شرکت خود را معرفی کنند و مخاطبان خود را افزایش دهند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد به جز تعداد محدودی از شرکت‌ها، مابقی از این امکانات استفاده نکرده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به پخش زنده از محل کارخانه و محیط کسب‌وکار اشاره داشت. هم‌چنین در نمایشگاه مجازی ایران سالن‌های سمینار طراحی شده که شرکت‌ها می‌توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از آغاز دوره‌های آموزشی حضور در نمایشگاه مجازی ایران تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: این دوره‌ها با هماهنگی صورت گرفته با اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش چگونگی بهره‌مندی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مجازی از این پلتفرم و چگونگی جذب مخاطب برای غرفه‌ها خواهد بود.

طلایی با بیان اینکه غرفه‌داران از امکانات نمایشگاه استفاده بهینه نکرده‌اند، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، در بخش چیدمان و واردکردن اطلاعات فارسی نقاط ضعفی دارند که می‌توانند با راهنمایی بخش فنی و پشتیبانی نمایشگاه نسبت به تکمیل چیدمان غرفه مجازی اقدام کنند.

او افزود: از سوی دیگر طی هماهنگی‌های انجام شده با سفارتخانه‌ها و اتاق‌های مشترک، ۱۵ کشور برای برگزاری رویدادهای مشترک اعلام آمادگی کرده‌اند. اما بخش انگلیسی غرفه‌ها توسط غرفه‌داران تکمیل نشده است. همین موضوع موجب به تعویق افتادن رویدادهای تجاری شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران همچنین از برگزاری جلسات آنلاین با مدیران عامل شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مجازی ایران خبر داد و اظهار کرد: مدیران عامل شرکت‌ها می‌توانند با بازدید از غرفه خود، نظرات و پیشنهاداتشان را به ما اعلام کنند. البته نشست‌های آنلاینی با مدیران عامل برگزار خواهد شد تا آنها ضمن کسب اطلاعات بیشتر از مزایای نمایشگاه و امکانات آن، بتوانند به بهترین شیوه از این امکان برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنند.

طلایی با بیان اینکه شرکت‌ها می‌توانند در فرهنگ‌سازی این رویداد کمک کنند، گفت: شرکت‌هایی که دارای غرفه‌های مجازی هستند، می‌توانند در خصوص حضورشان در نمایشگاه مجازی ایران در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی این رویداد، از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی خود، کمک کنند.

او افزود: البته نمایشگاه مجازی ایران ابزارهایی مانند کارت دعوت دیجیتال را نیز برای شرکت‌ها طراحی کرده است که می‌توانند با استفاده از آن، مخاطبان خود را به بازدید از غرفه‌های مجازی دعوت کنند.

کد خبر: ۹۲٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha