۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
سهامداران عدالت متضرر شدند| پیگیری برای پرداخت سود
در گفتگو با بازار؛

سهامداران عدالت متضرر شدند| پیگیری برای پرداخت سود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به عدم پرداخت سود سهام عدالت گفت: مردم دچار ضررهای زیادی در این زمینه شدند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره زمان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت اظهار داشت: سود سهام عدالت باید تا قبل از سال جاری پرداخت می شد اما متاسفانه پول به حساب شرکت مرکزی سرمایه گذاری واریز شد و اینکه چرا واریز نمی شود جای سئوال است.

وی با عنوان اینکه دولت ارائه برای توزیع سود سهام عدالت ندارد، گفت: طبق قانون پول باید به حساب شرکت سرمایه گذاری استانی واریز می شد و آنان نسبت به توزیع سود سهام اقدام می کردند.

وی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق دستگاه های نظارتی اظهار داشت: به ضرر مردم این است که تاکنون سود سهام عدالت پرداخت نشده است و با توجه به بالا رفتن قیمت کالا، ضرر مردم افزایش یافته است.

توکلی یادآور شد: اغلب شرکت های سرمایه پذیر سود سهام را واریز کردند ولی سازمان مرکزی نسبت به واریز سود به حساب مردم اقدام نکرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با اظهار اینکه با ورود جدی قوه قضاییه و دستور صریح جلوی انتخابات شرکت های سرمایه گذاری گرفته شده است، ادامه داد: سازمان بازرسی مازندران نیز به جد این مسئله را پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، از طریق کارگزاری مدنظر باید نسبت به دریافت وجه سهام فروخته شده اقدام کند، افزود: همچنین افرادی که پول سهامشان را نگرفتند می توانند درخواست انصراف را ثبت کنند.

توکلی درباره متوفیان و جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: این مسئله از طریق وزارت اقتصاد در حال پیگیری است.

کد خبر: ۹۲٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha