۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
زلزله تبریز خسارتی درپی نداشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:

زلزله تبریز خسارتی درپی نداشت

تبریز- هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به زلزله های صبح امروز در تبریز گفت: این زمین لرزه ها خسارتی درپی نداشتند.

محمدباقر هنربر در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بعداز وقوع اولین زمین لرزه بامداد امروز سه شنبه در تبریز تیم های عملیات و مدیریت بحران به مناطق پرخطر شهر و روستاهای اطراف اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعداز بررسی های لازم مشخص شد این زمین لرزه خسارت مالی و جانی در پی نداشت ولی با این حال بررسی تیم های امدادی و عملیاتی همچنان ادامه دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی افزود: نیروهای فرمانداری و مدیریت بحران در روستاها مستقر هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. ضمن اینکه از مردم می خواهیم آرامش خود را موقع وقوع زمین لرزه حفظ کنند.

بامداد امروز اولین زمین‌لرزه  به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۳:۱۳ دقیقه تبریز را لرزاند. طول جغرافیایی این زمین لرزه ۴۶.۲، عرض جغرافیایی آن ۳۸.۲۲ بود که در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

بعداز این زمین لرزه دو پس لرزه ۳.۲ ریشتری در ساعت ۳:۵۱ دقیقه و ۳ ریشتر در ساعت ۵:۸ دقیقه اتفاق افتاد.

همچنین یک زمین لرزه ۴ ریشتری نیز ساعت ۷:۴۴ دقیقه تبریز را لرزاند.

این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد و باتوجه به اینکه بیشتر شهروندان آن را احساس کردند باعث ترس و وحشت آنان شد و هم اکنون بسیاری از مردم به پارک های سطح شهر رفته اند تا پس لرزه ها به پایان برسد.

کد خبر: ۹۲٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha