۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
چرا نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج بازار کار پردرآمدی دارد؟

چرا نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج بازار کار پردرآمدی دارد؟

با گرم شدن هوا نیز نیاز به کولر گازی برای خنک کردن محیط بیشتر شده و این موضوع بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی را رونق می بخشد.

به گزارش بازار، کولرهای گازی و پکیج های دیواری جز سیستم های گرمایشی و سرمایشی هستند که در سال های اخیر به دلیل مزایای بسیاری که در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته و امروزه در بیشتر ساختمان ها شاهد نصب و راه اندازی این دستگاه ها هستیم.

افزایش تقاضا برای نصب کولر گازی و پکیج دیواری بازار کار این رشته های فنی را بسیار داغ و پر رونق کرده است. به طوری که متخصصان حرفه ای نصب و تعمیرات کولر و پکیج به طور متوسط درآمدی برابر با ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه کسب می کنند.

آیا شغل نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی شغل پردرآمدی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله این شغل جز مشاغل فنی پردرآمد با بازار کار همیشگی و آینده دار است. امروزه از پکیج های دیواری و کولرهای گازی به دلیل مزایای بسیاری که دارند در تمامی ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و غیره استفاده می شود. با توجه به اهمیت آب گرم در تمامی فصول می توان آینده شغلی خوبی را برای این شغل در تمامی فصول سال متصور شد.

البته در ماه های سرد سال با روشن شدن رادیاتورها نیاز به رسوب گیری و هواگیری پکیج بیشتر شده و این موضوع تعداد مشتریان را در این فصول بیشتر می کند.

با گرم شدن هوا نیز نیاز به کولر گازی برای خنک کردن محیط بیشتر شده و این موضوع بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی را رونق می بخشد.

بنابراین می توان آینده شغلی بسیار عالی را برای یک نصاب و تعمیرکار کولر گازی و پکیج در تمامی فصول سال انتظار داشت.

چرا نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج بازار کار پردرآمدی دارد؟

چگونه وارد بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج شویم؟

نصب کولر گازی و پکیج دیواری امری تخصصی بوده و از مراحل گوناگونی تشکیل شده است. تخصصی بودن نحوه نصب این دستگاه ها شغل نصاب پکیج و کولر را به شغل های تخصصی تبدیل کرده است.

به دلیل پیچیدگی های پکیج و کولر گازی نحوه عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها نیز بسیار تخصصی بوده و تعمیر آنها بدون دانش کافی ممکن است خسارات بیشتری به آنها وارد نماید.

بنابراین ورود به این شغل مستلزم کسب مهارت های مورد نیاز جهت نصب و تعمیرات انواع مدل ها و برندهای داخلی و خارجی کولر گازی و پکیج می باشد.

بهترین راه برای یادگیری مهارت های این حرفه شناسایی بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای و شرکت در دوره های آموزش کولر گازی و پکیج دیواری است.

در دوره های کولر گازی و پکیج به صورت عملی و کاملا تخصصی نحوه نصب و تعمیرات انواع مدل ها و برندهای کولر گازی و پکیج به شما آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنی پارس، مرکز تخصصی آموزش کولر گازی و پکیج

 آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و عملی در کارگاه های مجهز به آموزش نصب و تعمیرات این دستگاه ها می پردازد.

در این دوره کارآموزان مراحل نصب و تعمیرات پکیج و کولر را به صورت عملی و زیر نظر استاد دوره تمرین کرده و به تمرین و رفع اشکال می پردازند.

در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر دو زبانه که مورد تایید سازمان فنی حرفه ای نیز می باشد در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی، ارائه مشاوره های بازاریابی برای ورود به بازار کار، بهره مندی از پشتیبانی نامحدود آموزشی برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

چرا نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج بازار کار پردرآمدی دارد؟

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی فنی پارس

دوره کولر گازی در این آموزشگاه در دو کلاس آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیر کولر گازی برگزار می گردد. دوره آموزش حرفه ای نصب کولر گازی پیش نیاز دوره تعمیرات است. در این دوره شما با تمامی مراحل نصب کولرهای گازی آشنا می شوید. آموزش جوشکاری لوله مسی، آموزش کار با لوله مسی، آموزش نحوه شارژ گاز کولر گازی، نصب بخش الکترونیکی کولر گازی، نصب یونیت داخلی و خارجی برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

پس از پایان یافتن دوره نصب و یادگیری کلیه مراحل و فوت و فن های نصب کولر، دوره تعمیرات برگزار می شود. در این دوره به آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی پرداخته می شود، آموزش باز و بسته کردن پنل های کولر گازی، نحوه تعویض لوله مسی، عیب یابی برد، عیب یابی و تعمیرات اجزای الکترونیکی و مکانیکی کولر گازی، تعمیر سرما ساز و سیستم تهویه برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.   

آموزش نصب و تعمیرات پکیج در مجتمع فنی پارس

نصب و تعمیرات پکیج در این آموزشگاه در دو دوره مجزا برگزار می شود. دوره نصب پیش از دوره تعمیرات برگزار شده و به آموزش صفر تا صد نحوه نصب انواع مدل ها و برندهای پکیج می پردازد.

آموزش عملی و مرحله به مرحله نصب پکیج، آشنایی با قطعات پکیج، تشخیص مکان نصب پکیج، محاسبات مربوط به دودکش، آموزش کار با ابزارهای لازم برای نصب پکیج، آموزش هواگیری برخی از سرفصل های آموزشی در دوره نصب می باشد.

پس از یادگیری نحوه نصب پکیج، دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج برگزار می گردد. در دوره کارآموزان به صورت عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی کار با مباحثی از قبیل: عیب یابی و تعمیرات پمپ پکیج،  پرشر سوییچ دود پکیج، پمپ ، فن ، شیر گازی، کلید حداقل فشار، بای پاس، خازن پمپ، تعمیر پکیج تک مبدل، دو مبدل، فن دار و بدون فن، نحوه هواگیری پکیج، نحوه  تنظیم کنترل دما و ایمنی پکیج و بسیاری از مباحث دیگر آشنا می شوند.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره های پکیج و کولر گازی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس بگیرید.

کد خبر: ۹۲٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha