۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
۱۵۰ واحد صنفی متخلف در رشت پلمب شدند
فرماندار رشت:

۱۵۰ واحد صنفی متخلف در رشت پلمب شدند

رشت - فرماندار رشت از برخورد قانونی با متخلفان طبق دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و پلمب ۱۵۰ واحد صنفی در این راستا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، میرشمس مومنی زاده طی گفتگویی اظهار داشت: تعداد ۱۵۰ واحد صنفی به دلیل بی توجهی و تخلف از دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، با ورود تیم های بازرسی، پلمپ شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارت بازرسی از نحوه اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونای رشت از سوی ۳۵ تیم بازرسی این ستاد متشکل از فرمانداری، نیروی انتظامی، اصناف و ادارات صمت و شبکه بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از اصناف بدون توجه به شرایط حساس شهرستان در زمینه مقابله با کرونا و با بی اعتنایی به سلامت عمومی مردم، نسبت به اجرای دستورالعمل ساعات کاری مصوب ستاد مقابله با کرونا اهمال می کنند.

فرماندار رشت ادامه داد: در راستای حفظ سلامت و جان مردم، ناگزیر هستیم از قوه قهریه و برخوردهای قانونی برای برخورد با متخلفان استفاده کنیم و بر میزان سخت گیری ها در این زمینه بیفزاییم.

مومنی زاده با بیان اینکه شرایط شهرستان رشت در زمینه شیوع بیماری کرونا همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد، از عموم مردم خواست ضمن رعایت دقیق نکات بهداشتی، تا حد امکان از منازل خویش خارج نشوند تا هر چه سریع تر، زنجیره انتقال این بیماری قطع و از وضعیت بحرانی خارج شویم.

کد خبر: ۹٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha