۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی:

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

بوشهر- مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد شفیع مؤذنی اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدامات نوآورانه به منظور تولید پایدار و مستمر گاز با موفقیت پایان یافت.

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره گیری از روش های نوین و تجربیات گذشته در شرایط سخت کرونایی حاکم بر جامعه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی با موفقیت به اتمام رسید.

شفیع مؤذنی افزود: عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز همانند سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه ابلاغی از طرف مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید گاز با اولویت بندی تجهیزات مورد درخواست واحدهای بازرسی فنی، مهندسی، بهره‌برداری و تعمیرات پیشگیرانه با هدف تولید پایدار گازو برداشت حداکثری از میدان مشترک گازی پارس جنوبی و اطمینان از تامین گاز در فصول سرد سال با مشارکت تمامی واحدهای عملیاتی و پشتیبانی با موفقیت پایان یافت.

وی افزود: در راستای اهداف عالیه سازمانی شرکت ملی گاز ایران و به تبع آن؛ پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، تولید گاز پایدار با فرآورش حداکثری و باکیفیت، از اهم ماموریت اجرایی پالایشگاه سوم است.

مؤذنی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در بازه تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: به طور کلی فعالیت‌های اصلاحی و پیشگیرانه بسیار زیادی در این پروسه زمانی تعمیراتی انجام شد.

این مسئول افزود: از دیگر اقدامات مهم عملیاتی تعمیرات اساسی می‌توان به تعویض تمامی پیچ و مهره‌های استک واحد ۱۰۸، تعویض قسمت عمده خط ۱۰ اینچ بالانس لاین میعانات گازی مربوط به واحد سیلابه گیر، تعمیرات سالانه کمپرسور واحد تثبیت میعانات گازی، تعویض مولکولارسیو درایرهای ردیف گازی دوم و چهارم، بازرسی از برجهای احیای آمین ردیف اول و دوم، تعویض فیلترهای ورودی واحد ۱۰۱ هر چهار ردیف گازی، انجام تعمیرات مسیر آب دریا به واحدها، بروز رسانی نرم افزارهای مربوط به لاجیک F&G و برق، اشاره کرد که با هدف بهبود شاخص هایی چون قابلیت اطمینان، در دسترس پذیریو ارتقای رضایتمندی مشتریان انجام شد.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان کرد: با توجه به سرمایه‌های انسانی جوان، متخصص و متعهدی که در این پالایشگاه وجود دارد، امید است در سال جاری بتوانیم در عرصه تولید گاز، گام‌های مؤثر و بلندی برداریم.
کد خبر: ۹۲٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha