۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
چهره های غیر اقتصادی در مناظره اقتصادی تر حرف زدند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

چهره های غیر اقتصادی در مناظره اقتصادی تر حرف زدند

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس معتقد است چهره های غیر اقتصادی در مناظره حرفهای اقتصادی تر را مطرح کردند و برنامه‌های بهتری برای اقتصاد داشتند.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه مدعیان مناظره اقتصادی حرفی برای گفتن نداشتند، گفت: این افراد بیشتر وقت خود را در مناظره اقتصادی صرف موضوعات حاشیه ای و سیاسی کردند.

 وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده چهره های غیر اقتصادی در مناظره حرفهای اقتصادی تر را مطرح کردند و برنامه‌های بهتری برای اقتصاد داشتند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در جریان مناظرات صورت گرفته آقایان مدعی اقتصاد به دیگران می گفتند که شما اقتصاد نمی فهمید و یا درس نخوانده اقتصاد هستید، به اعتقاد بنده برای رئیس جمهور شدن مهم نیست که اقتصاد خوانده باشید و یا خیر، برای رئیس جمهور شدن مهم این است که به نگاه و دیدگاه‌های اقتصادی اعتقاد داشته باشید تا بتوانید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنید.

قادری با بیان اینکه ریاست جمهوری جایگاهی است که باید جامعیت و مقبولیت عمومی داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید بتواند از ظرفیت همه افراد متخصص در حوزه ها استفاده کند.

وی با بیان اینکه در مناظره اقتصادی بیشتر نامزدها به ویژه آیت الله رئیسی اطلاعات اولیه اقتصادی را دارا بودند، تاکید کرد:آقای رئیسی  تجربیات زیادی را در شرایط مختلف پیرو فهم موضوعات اقتصادی داشته است و اینطور نیست که گفته شود و آقای رئیسی بیگانه با موضوعات اقتصادی است.

قادری بیان داشت: آیت الله رئیسی نشان داد که اگر موضوعی برایش جا بیفتد آن عزم و اراده جدی را برای پیگیری موضوعات دارد و می‌تواند کار را به صورت جدی دنبال کند. همچنین آیت الله رئیسی در مباحث مربوط به قوه قضاییه به خوبی مسائل اقتصادی را دنبال کرده است که مبارزه با زمین خواری و رانت خواری از جمله آنهاست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به دوستان مدعی مسائل اقتصادی تاکید می‌کنم به جای این که در مناظرات حرف‌های سیاسی بزنند، به موضوعات اقتصادی تمرکز داشته باشند و سعی نکنند با ایجاد دوقطبی های کاذب رایی برای خود جذب کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بخش عمده‌ای از به هم ریختگی های پولی و ارزی نتیجه عملکرد غلط دوستان در بانک مرکزی بوده است، گفت: مشکلات موجود نتیجه فرد محوری هایی است که در بانک مرکزی شکل گرفته و بارها ما این یک دندگی ها را متذکر شدیم و اما این مسائل به آقایان برخورده است.

کد خبر: ۹۲٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha