۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
 بانک صنعت به ۲۰۰۰ واحد تولیدی در کشور وام داده است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

بانک صنعت به ۲۰۰۰ واحد تولیدی در کشور وام داده است

ساری - مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک به بیش از دو هزار واحد صنعتی تسهیلات رونق تولید ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین مهری شامگاه چهارشنبه در پایان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی مازندران با بیان اینکه تا پایان امسال بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ارائه می شود گفت: امسال تاکنون دو هزار واحد صنعتی و تولیدی از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی سهم مازندران را از تسهیلات بانک صنعت و معدن در ساری جاری هشت هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۱۳ واحد صنعتی و معدنی از تسهیلات این بانک برخوردار شدند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن رقم تسهیلات پرداختی به کارآفرینان مازندران را در سال جاری دو هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این بانک برای احیای صنعت نساجی نیز توافقاتی با مسئولان مازندران انجام داده است.

مهری راه اندازی کارگزاری و صرافی بانک صنعت و معدن را در استان ها از جمله مازندران از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح، مبادلات ارزی به ویژه در زمان تحریم آسانتر می شود.

استاندار مازندران نیز بااشاره به شناسایی ۲۴ مانع فراروی صنعت استان گفت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی با حمایت ستاد تسهیل به چرخه تولید بازگشتند.

احمد حسین زادگان، خواهان توجه به بخش خصوصی و توجه به اقتصاد مقاومتی شد و گفت: امسال دو هزار میلیارد تومان در حوزه تولید استان مازندران سرمایه گذاری شده است.

کد خبر: ۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha