۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
ایجاد ۶۰۰ شغل جدید در واحدهای تولیدی استان بوشهر
رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

ایجاد ۶۰۰ شغل جدید در واحدهای تولیدی استان بوشهر

بوشهر- حسینی، رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر از ایجاد ۶۰۰ شغل جدید در واحدهای تولیدی استان بوشهر خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات موثر و ارزشمندی انجام داده‌ایم و البته اقدامات متنوعی نیز در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی نیمه‌فعال یا راکد اقدامات خوبی انجام شده و این مهم تا پایان سال با شتاب خوبی تداوم خواهد داشت.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ واحد صنعتی در استان در حال اجراست که این واحدها بین ۵۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم حداقل ۵۰ درصد واحدها تا پایان سال جاری در مدار تولید قرار گرفته و منجر به اشتغال پایدار شوند.

وی از ایجاد ۶۰۰ شغل جدید در واحدهای تولیدی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیمی از این واحدها در مدار تولید قرار گیرد و با تحقق آن بیش از ۶۰۰ شغل جدید برای جوانان بومی استان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: در یکسال اخیر حدود ۲۰۰ طرح تولیدی و صنعتی در استان از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شدند که موجبات ثبات شغلی کارکنان این واحدها و افزایش میزان تولید و بهبود صادرات محصولات شرکت‌ها شده است.

کد خبر: ۹۲٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha