۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در احداث  سردخانه در پایانه مرزی مهران
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در احداث سردخانه در پایانه مرزی مهران

ایلام- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از مشارکت این ستاد در احداث سردخانه در پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش بازار، علی عسگری در دیدار با استاندار ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: مشارکت در احداث یک سردخانه در پایانه مرزی مهران و پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات و نقدینگی به سرمایه گذار سردخانه فعلی مهران واقع در شهرک صنعتی این شهرستان در این دیدار مصوب شد.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات مهم امروز برچیدن کامل مدارس سنگی و کانکسی و احداث مدارس نوساز است و همچنین نصب دستگاه آنژیوگرافی و سنگ شکن در ایلام از جمله برنامه های اولویت دار بنیاد برکت در استان ایلام خواهد بود.

وی یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان همچنین برای تامین یک دستگاه سونوگرافی مبلغ یک و نیم میلیارد تومان واریز شده و هزینه خرید دستگاه سنگ شکن هم در آینده واریز می شود و احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی صحرایی با دارا بودن بودن امکانات در ایام اربعین و حجم زیاد زائران نیز به تصویب رسیده است.

عسگری ادامه داد: قراردادی با آبفای استان ایلام با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان منعقد شده که در قالب این تفاهم نامه آبرسانی به ۵۰۰ روستا و احیا ۳۰۰ قنات در دستور کار است.

وی ساخت یک مسجد در پایانه برکت، احداث سایبان پایانه به مساحت پنج کیلومتر، ایجاد سرویس های بهداشتی و تزریق ۵۰۰ میلیون تومان به مرکز جامع بهداشت مهران را از دیگر مصوبه های امروز برشمرد.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی و حمایت از افراد جویای کار از مهمترین رویکردهای بنیاد برکت در نقاط مختلف کشور است، تاکید کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل سپرده های قرض الحسنه به افراد جویای کار در قالب طرح های حمایت از کولبران، باران برکت، دریای برکت و سایر طرح ها به متقاضیان پرداخت شده است.

کد خبر: ۹۲٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha