۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
لزوم هماهنگی مدیریت شهری با دولت برای رفع مشکل کلانشهرها
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد

لزوم هماهنگی مدیریت شهری با دولت برای رفع مشکل کلانشهرها

جلیلی، نامزد ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی از بحث‌های مهم دولت ما هماهنگی و هم افزایی شهرداری و شوراهای شهر با بخش‌های دولتی برای رفع معضل کلانشهرها به ویژه پایتخت خواهد بود.

به گزارش بازار، سعید جلیلی پس از ضبط برنامه گفتگو با مراکز استان‌ها در ساختمان تولید در پاسخ به پرسشی افزود: یکی از مباحث مهم برای اداره شهرها به ویژه کلانشهرها این است که دولت از ظرفیت شهرداری‌ها و شوراهای شهر که اعضای آن از جانب مردم انتخاب می‌شوند به بهترین شکل استفاده کند.

وی تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها در یک سو و دولت در سوی دیگر، دو بالِ یک حرکت باید باشند و با هم به طور هماهنگ عمل کنند.

جلیلی هم افزایی شوراهای شهر و شهرداری‌ها را با بخش‌های دولتی بسیار مهم دانست و افزود: امروزه شاهدیم که اگر تصمیمات متعارض گرفته شود یعنی شهرداری و دولت هر یک تصمیم بگیرند و تصمیمات شان متعارض باشد حتماً به زیان مردم، شهرها و کشور خواهد بود.

وی گفت: نه فقط نباید چنین رویه‌ای حاکم باشد بلکه این دو باید با یکدیگر هم افزا و هماهنگ باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به هم زمانی برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از مردم خواست به این موضوع توجه لازم را داشته باشند که برای آن چه مدنظر آنان است هر میزان هماهنگی و هم افزایی بیشتر باشد و در انتخاب نمایندگانشان بیشتر تجلی یابد حتماً نتایج انتخاب شان موفق‌تر خواهد بود.

کد خبر: ۹۲٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha