۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
۹ پروژه بزرگراهی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

۹ پروژه بزرگراهی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: ۹ پروژه بزرگراهی استان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل با جدیت ادامه دارد اظهار داشت: ۹ پروژه بزرگراهی در استان اردبیل در حال اجراست و طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های ارتباطی استان در حال توسعه هستند گفت: به دنبال تأمین ایمنی جاده‌ها هستیم تا بتوانیم به عنوان یک اولویت اساسی از میزان تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای بکاهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با اشاره به اینکه برای اجرای ۵۸۲ کیلومتر بزرگراه در حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا سال آینده ۸۸ کیلومتر، در سال ۱۴۰۲ در حدود ۹۰ کیلومتر و در سال ۱۴۰۳ در حدود ۹۸ کیلومتر بزرگراه احداث کنیم.

حیدری تصریح کرد: ۱۷۷ کیلومتر از جاده اردبیل - سرچم تا سه سال آینده به بزرگراه تبدیل می‌شود که ۳۵ کیلومتر از آن تا پایان خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا پروژه‌های بزرگراهی استان در اسرع وقت به اتمام رسیده و موانع و مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت‌ اساسی و حائز اهمیت مطرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل بیان کرد: با توجه به این که استان اردبیل در طول چندین سال گذشته با کمبود بزرگراه مواجه بود، اما نهضت توسعه‌ای استان با جدیت مبنای کار قرار گرفته و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای رفع مشکلات موجود در این زمینه موفق عمل کنیم.

کد خبر: ۹۲٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha