۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
۱۹۲ مقاله به دوازدهمین کنفرانس سه سالانه اقتصادی کشاورزی ارسال شد
به همت دانشگاه کردستان

۱۹۲ مقاله به دوازدهمین کنفرانس سه سالانه اقتصادی کشاورزی ارسال شد

سنندج- قادرزاده دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس سه سالانه اقتصادی کشاورزی ایران گفت: در مجموع ۱۹۲ مقاله از سوی پژوهشگران داخلی و خارجی به این کنفرانس در سنندج ارسال شد.

حامد قادرزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دوازدهمین کنفرانس سه سالانه اقتصاد کشاورزی ایران به همت دانشگاه کردستان و با همکاری و مشارکت شماری از ادارات و سازمان های دولتی استان به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد.

وی ضمن اشاره به استقبال خوب صورت گرفته برای حضور و مشارکت در این کنفرانس، بیان کرد: در مجموع ۱۹۲ مقاله از سوی پژوهشگران داخلی و خارجی برای حضور در این کنفرانس به دبیرخانه ارسال شد.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس سه سالانه اقتصادی کشاورزی ایران ادامه داد: بعد از ارزیابی های صورت گرفته در نهایت ۷۵ مقاله به صورت سخنرانی و ۸۰ مقاله نیز به صورت پوستر در دور روز برگزاری این همایش ارائه شد.

قادرزاده با بیان اینکه بخش زیادی از مقالات ارسال شده در قالب یک کتاب چاپ و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت، افزود: در کنار این هم بر اساس هماهنگی های صورت گرفته آثار برتر در نشریات علمی برجسته کشور به چاپ خواهند رسید.

وی ضمن اشاره به محورهای اصلی برگزاری این همایش، یادآور شد: تحول در سیاست ها و برنامه های کشاورزی، تحول در بازاریابی محصولات کشاورزی، تحول در اقتصادی کشاورزی، تحول در محیط زیست و منابع طبیعی و همچنین کرونا و اقتصاد کشاورزی از جمله محورهای اصلی برگزاری این همایش دو روزه به میزبانی دانشگاه کردستان بود.

قادرزاده با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از برگزاری این همایش، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته و با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در روز نخست برگزاری این همایش بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت آنلاین از مباحث مطرح شده در آن استفاده کردند.

وی با بیان اینکه به صورت حضوری نیز استقبال خوبی از این کنفرانس صورت گرفت، عنوان کرد: با تمهیدات صورت گرفته و رعایت پروتوکل های بهداشتی بیش از ۱۵۰ نفر از افراد صاحب نظر و مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان از مطالب ارائه شده از سوی شرکت کنندگان بهره مند شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه کردستان به ظرفیت های بالای استان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای بالای استان کردستان، سعی و تلاش ما بر این بود که تا افراد مرتبط با امر کشاورزی از خود کشاورز گرفته تا متولیان امر با کنفرانس ما ارتباط و تعامل داشته باشند.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه اولویت تمامی کنفرانس ها و همایش های دانشگاهی باید توجه به حل مسائل روز در کشور و استانها باشد، افزود: برگزاری این نشست های علمی می تواند زمینه ساز رفع مشکلات و همچنین تلاش در راستای توسعه و پیشرفت بهتر کشور در تمامی زمینه ها و حوزه ها باشد.

دوازدهمین کنفرانس سه سالانه اقتصاد کشاورزی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه با حضور افراد صاحب نظر و به میزبانی دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد.

کد خبر: ۹۲٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha