۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
نخستین واحد مرکاپتان‌زدایی کشور در بوشهر به بهره‌برداری رسید
با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و روسیه

نخستین واحد مرکاپتان‌زدایی کشور در بوشهر به بهره‌برداری رسید

بوشهر- در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر، نخستین واحد مرکاپتان‌زدایی کشور در بوشهر با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و روسیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید زرین‌فر معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: تبدیل شدن بوشهر به بندر آزاد دارای اهمیت و ارزش بسیار زیادی است و موجبات تقویت استان در همه عرصه‌ها می‌شود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دارای جایگاه خاصی در حوزه صادرات و واردات است و شرکت‌های مستقر در این منطقه روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کرده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در ارتباط با افتتاح این واحد بزرگ مرکاپتان‌زدایی خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی با اعتبار بیش از 17 میلیارد تومان و با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و روسیه ایجاد شده است.

زرین‌فر بیان کرد: سالانه بیش از 500 تن، ظرفیت تولید این واحد است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر در این طرح عظیم برسیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز گفت: در شرایط کنونی بیش از 80 شرکت و واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه فعالیت دارند و حدود یک‌هزار و 700 نیروی انسانی شاغل در منطقه داریم.

حسین نامور افزود: 30 واحد جدید نیز مجوز بهره‌برداری گرفته‌اند که با راه‌اندازی این واحدها تعداد شاغلان در منطقه ویژه رشد چشمگیری خواهد داشت.

کد خبر: ۹۱٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha