۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
جهادکشاورزی مقصر کمبود مرغ در اصفهان است
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس:

جهادکشاورزی مقصر کمبود مرغ در اصفهان است

اصفهان- حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهادکشاورزی مقصر اصلی کمبود مرغ در بازار اصفهان است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت بازار مرغ در کشور و به ویژه استان اصفهان اظهار داشت: شرایط موجود ناشی از عدم سیاست‌گذاری درست در زمینه محصولات  استراتژیک کشاورزی است.

وی افزود: خودکفایی در تامین خوراک دام و طیور راهکار اصلی حل این بحران است و تا مادامی که برای تامین خوراک دام به خارج از کشور وابسته باشیم راه به جایی نخواهیم برد.

به دنبال ساماندهی بازار مرغ هستیم
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در کمیسیون کشاورزی به دنبال ساماندهی بازار مرغ هستیم، ادامه داد: استان اصفهان در این زمینه با توجه به میزان مرغی که تولید می‌کند سهم بسزایی دارد و در این راستا هشدارهای لازم را به مسئولان مربوطه داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در زمینه خروج مرغ از استان و یا کمبود مرغ در بازار اصفهان جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد، ابراز داشت: چنانچه مشکلی هم با سازمان صمت وجود دارد، جهاد کشاورزی باید برطرف کند و در نهایت پاسخگوی اصلی باید جهاد کشاورزی باشد.

گفتنی است کمبود مرغ در بازار اصفهان طی چند روز اخیر گزارش شده است و این در حالی است که جهاد کشاورزی معتقد است در اصفهان در زمینه تولید گوشت مرغ مشکلی وجود ندارد و سازمان صمت که ناظر بر روند توزیع مرغ است باید پاسخگوی چرایی کمبود این محصول در بازار باشد.

کد خبر: ۹۱٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha