۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
قیمت نان در زنجان افزایش نمی‌یابد
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

قیمت نان در زنجان افزایش نمی‌یابد

زنجان- الماسی، رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه قیمت نان در زنجان افزایش نمی یابد،گفت: شایعات افزایش قیمت نان به هیچ وجه درست نیست.

کمال الماسی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت بیش از یک هزار و ۴۵۰ نانوایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۰۰ نانوایی در شهر زنجان فعال است.

وی اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت از نانوایی ها با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان به جد دنبال می شود.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت انواع نان را در استان نداریم،گفت: ابلاغ نرخ جدید برای نان باید مصوب مراجع ذی‌صلاح باشد و هیچ‌کس نمی‌تواند اختیاری  نان را گران‌تر بفروشد.

الماسی تاکید کرد: هیچ نانوایی حق ندارد بدون مصوبه مسئولین استانی نان را گران بفروشد و درصورت انجام این کار با این افراد برخورد می شود.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و مراتب را جهت بررسی در اسرع وقت به اتحادیه اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه استفاده از ماسک در تمام نانوایی ها ضروری است،گفت: مردم در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتما موارد را به مرکز بهداشت اطلاع بدهند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد و در تمام نانوایی ها کارت خوان استفاده می شود.

کد خبر: ۹۱٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha