۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
کشور با متلک گویی اداره نمی‌شود| مبارزه با فساد، اصل انقلاب است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

کشور با متلک گویی اداره نمی‌شود| مبارزه با فساد، اصل انقلاب است

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه ما در دستگاه قضایی انجام دادیم و عمل کردیم متن خاص انقلاب است و این انقلاب فساد ناپذیر است.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع جوانان و فعالان فرهنگی افزود: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و خیلی از آن حرف‌هایی که در وصیت نامه شهدا نوشته شده؛ عمل نشده است.

وی گفت: امروز خانواده شهدا پیش روی ما هستند و روزی در حرم امام رضا (ع) یکی از خانواده‌های شهدا به ما مراجعه کرد و خواستشان این بود که یکی از چهار بچه آن‌ها سر کار برود.

حجت الاسلام رئیسی افزود: امروز برخی می‌خواهند با متلک گفتن کار را پیش ببرند و مسأله کشور با این حرف‌ها حل نمی‌شود، کسانی که متلک گفتند؛ وضعیت و شرایط پیش رو را که می‌بینید ساختند.

وی در خصوص مبارزه با فساد در دستگاه قضایی گفت: ما در دستگاه قضایی کار خاص و ویژه‌ای نکردیم و مبارزه با فساد؛ اصل انقلاب است و در انقلاب باید قضای اسلامی اتفاق بیفتد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقایان در جلسه سه قوه گفتند می‌خواهید چه کار کنید؛ می‌گویید مبارزه با فساد، به نظر ما هر پرونده‌ای که شائبه فساد دارد باید رسیدگی شود و متأسفانه خیلی‌ها در این زمینه فقط حرف زدند، یکی گفت آقازاده دیگری گفت ۲۰ میلیارد پول را بردند یکی دیگر گفت دکل چه شد؟ دولتی دولت قبل را مقصر دانست، نماینده‌ها به نماینده‌های بعدی و در این شرایط دشمن هم در این قصه دمید و گفت ببینید که همه فاسد هستند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: هر آن چه که دغدغه مردم هست باید رسیدگی شود و باید شفاف بگوییم؛ اگر کسی حرفی داشت باید با مستندات بگوید.

وی افزود: من در این میدان یک سرباز و طلبه هستم و اگر در مردم ذره‌ای شناخته شده ام به خاطر این است که وابسته به انقلاب، شهدا و حضرت آقا هستم.

کد خبر: ۹۱٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha