۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
 ۱۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید صنعتی در مازندران کلید خورد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۱۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید صنعتی در مازندران کلید خورد

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران گفت: بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در استان آغاز شده که تکمیل آن سبب رونق اقتصادی می‌شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به جهش سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در استان در دست اجرا است که با تکمیل آن بیش از سه هزار شغل جدید ایجاد می شود.

وی با عنوان اینکه با تکمیل ۱۵۴ واحد صنعتی و تولیدی در دست ساخت میزان اشتغال در استان هشت درصد افزوده می شود، افزود: این میزان سرمایه گذاری نسبت به سال قبل نیز در استان رشد ۳۷ درصدی را داشته است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۱۰۰ هزار نفر در بخش صنعتی یادآور شد: اشتغال بخش صنعت با تکمیل واحدهای در دست اقدام رشد چشمگیری خواهد یافت.

قوانلو با بهره برداری از ۲۸ طرح صنعتی سال جاری در استان خبر داد و گفت: رشد و جهش اقتصادی در استان به رغم تحریم ها و مشکلات ادامه دارد.

رئیس سازمان صمت مازندران به تلاش های نظارتی برای کنترل بازار در استان اشاره و اضافه کرد: در سال جاری متخلفان صنفی و اقتصادی در استان ۱۶ میلیارد تومان جریمه شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ پرونده تخلف نیز تشکیل شده است.

وی در بخشی از سخنان برنامه احیای معادن راکد را از جمله طرح های رونق تولید بیان کرد و گفت: سال قبل ۲۵ معدن راکد در استان فعال شدند.

کد خبر: ۹۱٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha