۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تکمیل پروژه بانه - مریوان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

تکمیل پروژه بانه - مریوان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سنندج - مرادی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث راه اصلی بانه - مریوان از اتمام آن درصورت تأمین اعتبار لازم خبر داد.

عرفان مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: پروژه بهسازی و ارتقای جاده بانه - مریوان به راه اصلی در دستور کار این اداره کل بوده و کارهای خوبی نیز تاکنون انجام شده است .

مرادی اضافه کرد: طول این پروژه از شهر بانه تا دوراهی دواب (تقاطع جاده سقز – مریوان ) ۴۷ کیلومتر است که عملیات راهسازی۳۹ کیلومتر آن به اتمام رسیده است و تنها هشت کیلومتر از مسیر باقیمانده است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی این پروژه و زمان بهره برداری از آن، بیان کرد: هشت کیلومتر باقیمانده نیز به اعتباری در حدود۶۰ میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در آینده نزدیک بتوانیم از این پروژه بهره برداری نموده و کار ارتقای مسیر بانه به مریوان از راه فرعی به اصلی به سرانجام برسد.

مرادی هم چنین از تعریض پنج کیلومتر از ورودی شهر بانه به مریوان و ارتقای آن به چهارخطه به عنوان یکی از پروژه های فعال در حوزه شهر بانه خبر داد و گفت: اتمام این پروژه نیز نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

کد خبر: ۹۱٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha