۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
۳۲ هزار ایلامی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر هستند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۳۲ هزار ایلامی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر هستند

ایلام-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هم اکنون ۳۲ هزار ایلامی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد:  یکی از گام‌های بلند دولت تدبیر و امید اجرای طرح همسان‌سازی حقوق مستمری‌ بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است.

وی با بیان اینکه حقوق مستمری بگیران این صندوق به طور میانگین ۵۲ درصد افزایش یافته است، گفت: به دنبال پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، این شورا در مصوبه ای با نقل و انتقال حق بیمه با کسور بازنشستگی از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به سایر سازمان ها و صندوق های بازنشستگی یا برعکس موافقت کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ابراز کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی سوابق بیمه در صندوق قابل انتقال به سایر صندوق ها است.

شیرخانی تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از ارکان نظام جامع تامین اجتماعی ذیل شورای عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و هم اکنون ۳۲ هزار ایلامی تحت پوشش این صندوق قرار دارند.

کد خبر: ۹۱٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha