۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
۲۰۰ واحد مسکن ملی قزوین نیمه اول امسال به متقاضیان واگذار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

۲۰۰ واحد مسکن ملی قزوین نیمه اول امسال به متقاضیان واگذار می شود

قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا پایان نیمه اول امسال ۲۰۰ واحد مسکونی از طرح مسکن ملی قزوین تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.

ابراهیم مبارک قدم در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اجرای طرح مسکن ملی به عنوان مهم ترین پروژه تامین مسکن در دولت کنونی با جدیت در حال اجراست و تا کنون برای ساخت ۹ هزار و ۴۸۱ واحد مسکونی در استان قزوین برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در استان قزوین افتتاح حساب و واریز وجه را انجام دادند و در مجموع ۳ هزار و ۶۳۶ نفر به مرحله تایید نهایی رسیدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تامین مسکن برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر یعنی محمد آباد نمونه، بیدستان، تاکستان، اقبالیه و آبیک به اداره کل راه و شهرسازی سپرده شده است که به مراحل اختصاص زمین در این شهرها آغاز شده است.

مبارک قدم گفت: همه تلاش ما در اجرای طرح های مسکن ملی ارائه کیفیت در ساخت و ساز است و در کنار این که در تلاشیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل شود ، سعی میکنیم تا کیفیت بالایی در اجرای طرح های حاصل شود.

کد خبر: ۹۱٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha