۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد

رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر

بوشهر- زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از دو برابر شدن ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر خبر داد.

سعید زرین‌فر در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به دو برابر شدن ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر اظهار داشت: این اقدام مهم در راستای بهبود و تقویت صادرات در استان انجام شده است و امیدوار هستیم که به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.

وی یادآور شد: بندر بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه صادرات و واردات است و برای تحقق اهداف مورد نظر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت اشتغال زایی در مراکز صنعتی و تولیدی استان بوشهر گفت: اجرای بیش از ۵۲۰ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از جمله اقدامات مهمی است که در یک سال اخیر در سطح استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت ۱۲۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر در یک سال اخیر در همین راستا انجام شده که ظرفیت اشتغال در این واحدها نیز رشد خوبی را نشان می‌دهد.

زرین‌فر ابراز داشت: پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به بیش از ۲۰۰ طرح تولیدی و صنعتی غیرفعال و راکد در استان بوشهر از اقدامات مهمی است که در یک سال اخیر صورت گرفته است.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در استان بوشهر است و در سال جاری با تلاش انجام شده، برنامه‌های متنوعی برای بهبود وضعیت اشتغال خواهیم داشت.

کد خبر: ۹۱٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha