۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
بخش‌خصوصی زمینه‌ساز توسعه همدان است| استفاده از مهندسی نوین در پروژه اتاق بازرگانی
استاندار همدان :

بخش‌خصوصی زمینه‌ساز توسعه همدان است| استفاده از مهندسی نوین در پروژه اتاق بازرگانی

همدان - استاندار همدان بخش‌خصوصی را زمینه‌ساز سرمایه گذاری و توسعه همدان برشمرد و گفت: توجه به تولید و سرمایه‌گذاری در راستای ارتقا معیشت مردم اولویت است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سید سعید شاهرخی صبح دوشنبه در جریان بازدید از پروژه ساختمان جدید در حال ساخت اتاق بازرگانی همدان، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه، گفت: از مهندسی نوینی در ساخت پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول کشور و استان همدان توجه به تولید و سرمایه‌گذاری در جهت ارتقا معیشت مردم است، گفت: توجه به اشتغال و ایجاد شغل‌های جدید همواره مدنظر بوده است.

شاهرخی تاکید کرد: بخش‌خصوصی زمینه‌ساز توسعه و سرمایه‌گذاری است و دولت نیز با فراهم کردن زیرساخت‌ها، نقش مهمی در تحقق اهداف بخش خصوصی ایفا می‌کند.

استاندار همدان هماهنگی، ساماندهی و جذب بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را از نقش‌های بی‌بدیل اتاق بازرگانی برشمرد و اظهار کرد: اتاق بازرگانی همدان به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی توانسته نقش فعالی در مهیا کردن شرایط سرمایه‌گذاری و به دنبال آن توسعه استان همدان ایفا کند.

شاهرخی بایادآوری اینکه امروز با هدف قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های اتاق بازرگانی، از پروژه در حال ساخت ساختمان جدید اتاق بازرگانی بازدید به عمل آمد؛ گفت: پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی، پروژه‌ای‌نوین است که به لحاظ معماری، حفظ ارزش‌ها و میراث فرهنگی استان همدان، با بهترین شکل طراحی در حال اجرا و ساخت است.

وی افزود: طراحی و معماری ساختمان جدید اتاق بازرگانی، نمادی از توانایی و توانمندی منابع داخلی است و با توجه به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰درصد این پروژه، امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، تا پایگاهی برای تولید بیشتر و توسعه استان باشد.

کد خبر: ۹۱٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha