۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
 کارخانه روغن نباتی جهان در زنجان تعطیل نمی شود
استاندار زنجان:

 کارخانه روغن نباتی جهان در زنجان تعطیل نمی شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه به هیچ عنوان کارخانه روغن نباتی جهان تعطیل نمی شود،گفت: مشکلات بدهی این کارخانه حل و فصل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان گفت: باید در ستاد تنظیم بازار نسبت به تولید و توزیع کالاهای اساسی مردم توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه این استان در تامین روغن خام مورد نیاز رایزنی لازم را انجام داده است، اظهار کرد: مانع تراشی با توجه به نامگذاری سال پذیرفتنی نیست و همه باید برای افزایش تولید در استان تلاش کنند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه به هیچ عنوان کارخانه روغن نباتی جهان تعطیل نمی شود،تاکید کرد: مشکلات بدهی این کارخانه حل و فصل شده است.

حقیقی با بیان اینکه در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات بر سر راه روغن نباتی در استان رفع شود،گفت: این استان با مشکلات زیادی نسبت به فعال سازی کارخانه روغن نباتی جهان مواجه بوده ولی این مهم حل می شود. 

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: برای عملیاتی شدن کارها باید به دور از شعار عمل کرد.

استاندار زنجان به جوجه ریزی در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت:  این استان در جوجه ریزی نیز نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد. 

حقیقی با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار مسئولین به وظایف خود به خوبی عمل کنند،تصریح کرد: همه اعضا باید به وظایف محوله خود عمل کنند.

وی گفت: این استان در خصوص تامین کالای استراتژیک مردم مشکلی ندارد  و باید نظارت از بازار افزایش یابد. 

کد خبر: ۹۱٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha