۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
حمایت منطقه ویژه پارس از پایان‌نامه‌های دانشجویان استان بوشهر در ۷ محور
مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

حمایت منطقه ویژه پارس از پایان‌نامه‌های دانشجویان استان بوشهر در ۷ محور

بوشهر- پورمحمدشاهینی مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از حمایت منطقه ویژه پارس از پایان‌نامه‌های دانشجویان استان بوشهر در ۷ محور خبر داد.

خشایار پور محمد شاهینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی استان بوشهر از برنامه‌های مهم حوزه پژوهش و فناوری منطقه ویژه است و در این راستا از تمام توانمندی موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: با وجود تنگناهای مالی و مشکلات موجود، در راستای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی تلاش می‌کنیم و با رعایت قوانین و مقررات وزارت نفت در این مسیر گام بر می‌داریم.

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: از مدیران مراکز علمی استان بوشهر و روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان انتظار داریم با اطلاع رسانی به زیرمجموعه‌های خود و دانشکده‌ها در راستای شتاب بخشی در اجرای این طرح همکاری کنند.

پور محمد شاهینی با بیان اینکه در ۷ محور از پایان‌نامه‌های دانشجویی استان بوشهر حمایت می‌شود تصریح کرد: حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست و حوزه پدافند غیرعامل و حوزه سرمایه‌گذاری از جمله محورهای این حمایت است.

وی گفت: همچنین در محورهای مدیریت و منابع انسانی، تاثیرات متقابل جامعه و صنعت، آمایش سرزمین و همچنین تأثیرات تحریم‌ها بر مناطق ویژه اقتصادی نیز از پایان‌نامه‌های دانشجویی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی حمایت می‌کنیم.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس افزود: در زیرپورتال پژوهش و فناوری منطقه ویژه با آدرس www.pseez.ir ، تمام مراحل و نمودارهای اجرایی و عملیاتی این طرح و نحوه حمایت از پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی قابل مشاهده است.

پور محمد شاهینی یادآور شد: دانشجویان استان بوشهر دارای استعداد و پتانسیل بالایی هستند و امیدوار هستیم در مسیر بهبود وضعیت پژوهش و تحقیق در مراکز علمی و دانشگاهی به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۹۱٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha