۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
۲۰ درصد نمایشگاه‌های خودرو در مشهد تعطیل شدند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲۰ درصد نمایشگاه‌های خودرو در مشهد تعطیل شدند

مشهد- رئیس اتحادیه نمایشگاه داران مشهد گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا و از همه مهمتر نوسان نرخ ارز موجب رکود در بازار خودرو شده است.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: هزینه اجاره ملک در مشهد از سال گذشته تا کنون دو برابر شده است و از آن جا که صنف نمایشگاه‌دارهای خودرو به فروشگاه هایی با متراژهای بالا نیاز دارد لذا این افزایش اجاره ها تاثیر بسیاری بر درآمد نمایشگاه داران گذاشته است که با این رکود قابل جبران نیست.

وی افزود: متاسفانه نوسان شدید ارز و بلاتکلیفی بازار و از طرفی شیوع بیماری کرونا و هم چنین تعطیلی های اجباری و رکود حاکم بر بازار ضرر های جبران ناپذیری را به این صنف واردکرده است و این در حالی است که دولت نیز هیچ کمکی به این صنف نکرده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران مشهد با بیان اینکه تعداد نمایشگاه های خودروهای سبک‌ و سنگین زیر نظر اتحادیه حدودا ۶۰۰ واحد است، افزود: مجموع مشکلات مذکور موجب شده تا افزون بر ۱۵ الی ۲۰ درصد این واحد خ۹ا به دلایل مطرح شده ریزش کرده و از ادامه کار انصراف دهند.

حیدری افزود: صنف نمایشگاه داران خودرو در حالی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند که ذره ای از فشار مالیات نه تنها کاسته نشده بلکه در قالب ارزش افزوده مبالغی دریافتی افزلیش یافته است.

کد خبر: ۹۱٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha