۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی لایحه ارائه دهد
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس:

دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی لایحه ارائه دهد

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با انتقاد از میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی، از مسئولان دولتی خواست تا در این رابطه لایحه ارائه دهند تا مجلس بتواند میزان حقوق و مزایای آنها را افزایش دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن همتی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان پس از ۱۰ سال کش و قوس در نهایت توسط دولت و با همکاری خوب کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تقدیم شد، اما این لایحه به طور عادی و دارای اشکالاتی است که امیدوارم این کمیسیون با تلاش بسیار زیادی که در این رابطه داشته، در شور دوم نقاط ضعف آن را برطرف کند تا در پی آن بتوان قانونی در شأن معلمان تصویب کرده و از اول مهرماه اجرا شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم یادآور شد: بازنشستگان تامین اجتماعی از کمبود حقوق و مزایا رنج می برند و این در حالی است که زمانی کارکنان این سازمان از نیروهای کلاس بالا محسوب می شدند، اما در شرایط کنونی برعکس شده و تقریباً حقوق و مزایای پایینی دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم دولت در این رابطه لایحه ای تقدیم مجلس کند تا بتوانیم کمک شایانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کنیم.

کد خبر: ۹۱٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha