۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی مدیریت نشد/ انتقاد از قطع بی برنامه برق صنعت در مازندران
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی مدیریت نشد/ انتقاد از قطع بی برنامه برق صنعت در مازندران

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به تبعات ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی و عدم مدیریت در این بخش گفت: باید ارز را بر مبنای واقعی ببینیم و چندگانگی در این بخش را اصلاح کرد.

 عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه مدیریت خوبی روی ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی صورت نگرفت و این خود سبب بروز برخی از مشکلات در بخش تولید شده است، افزود: باید چندگانگی و چند نرخی بودن ارز اصلاح شود و تیم اقتصادی دولت آتی باید در این زمینه تدبیر داشته باشد.

وی با اشاره به قطع برق و تبعات و مشکلات ناشی از آن اظهار داشت: این درحالی است که طبق قانون کسب و کار، باید برای حمایت از واحدهای تولیدی برنامه ریزی شود اما شاهد قطع مکرر برق در استان هستیم.

وی با بیان اینکه طبق قانون دستگاه های خدمات رسانی برای قطع خدمات خود باید از شورای تامین مصوبه بگیرند، افزود: ما از دستگاه های خدمات رسان تقاضا داریم، قطعی برق را در قالب برنامه اعلام کنند.

مهاجر گفت: متاسفانه ۱۰ دقیقه قبل از خاموشی و برق اطلاع رسانی می شود و این کار به کوره های مواد مذاب و دستگاه های کمپرسورها خسارت کلانی وارد می کند.

وی درباره نیروگاه های کوچک مقیاس برای واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی اظهار داشت: متاسفانه به رغم پیگیری ها این طرح انجام نشده است.

وی خواهان برنامه ریزی و حمایت مسئولان از بخش صنعت شد و گفت: قطع بی برنامه و بی رویه برق سبب بروز خسارت هایی بر حوزه تولید می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: بخش صنعت و تولید با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و قطع بدون برنامه نیز بر بار مشکلات افزوده و لازم است متولیان امر تدبیر اساسی در این زمینه به خرج دهند.

کد خبر: ۹۱٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha