۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
عملکرد بانک مرکزی، علت خاموشی صدای مردم است
نماینده مردم تهران در مجلس:

عملکرد بانک مرکزی، علت خاموشی صدای مردم است

شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس بانک مرکزی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است، گفت: آقای همتی عملکرد بانک مرکزی، علت خاموشی صدای مردم است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکری به رئیس بانک مرکزی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز شده است، گفت: آقای همتی اخیراً گفته اید؛ می خواهید صدای خاموش مردم باشید! و گفته اید برای حل سریع مشکلات اقتصادی برنامه دارید! این در حالی است که شما از سوی آقای روحانی رئیس بانک مرکزی شدید که این کارها را انجام دهید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: اما بدانید علت صدای خاموش مردم چیست. صدای مردم خاموش شده است، چون شب خوابیدند و صبح بلند شدند و دیدند ارزش پول در جیبشان یک سوم شده است. علت صدای خاموش مردم این است که شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند ارزش سهامشان یک دوم شده است، صدای مردم خاموش شد، چرا که شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند قیمت بنزین، مرغ و دیگر کالاهای اساسی چندین برابر شده و باید امروز دلیل صدای خاموشی مردم را این موارد دانست.

سخنگوی کمیسیون انرژی خطاب به رئیس کنونی بانک مرکزی گفت: آقای همتی؛ دغدغه شما باید معطوف به حل مشکلات فوق می شد، نه اینکه امروز در جایگاه مطالبه گر به وضع موجود انتقاد کنید.

کد خبر: ۹۱٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha