۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در فروردین ۱۴۰۰
استاندارد ایران منتشر کرد؛

گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در فروردین ۱۴۰۰

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در فروردین ۱۴۰۰ را منتشر کرد که براساس آن خودروی وانت با یک ستاره کیفی در کمترین رتبه کیفی قرار گرفت.

به گزارش بازار، در گزارش ارزشیابی کیفی خودروها که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماه به وزارت صمت ارائه می‌کند در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت با سطح قیمتی ۲, خودروی سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارای ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳, سه ستاره کیفی، وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال نیز هر کدام یک ستاره کیفی کسب کردند.

براساس این گزارش در گروه خودروهای سبک و در بخش سواری، خودروی تیگو ۷ در سطح قیمتی ۱ , سه ستاره کیفی کسب کرد و در سطح قیمتی ۲, خودروهای هایما، اس ۷ اتوماتیک و SWM G۰۱ F چهار ستاره کیفی، خودروهای JAC-S۵، JAC-S۳، تیگو ۵، SWM G۰۱ و خودروی آریزو ۵ توربو، سه ستاره کیفی و خودروی MWM-۳۳S دو ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه خودروهای سواری سبک و در سطح قیمتی ۴, خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵ ستاره کیفی، دنا پلاس و پژو ۲۰۷ چهار ستاره کیفی و پژو ۲۰۶ SD، پژو ۲۰۶، دنا، رانا، پژو پارس و سمند سه ستاره کیفی را از آن خود کردند ضمن این که در همین گروه و در سطح قیمتی ۵ , خودروی کوئیک، چهار ستاره کیفی، کوئیک R، تیبا ۲ پلاس، تیبا ۲ و ساینا سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

براساس گزارش ارزشیابی فروردین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گروه خودروهای سنگین، مینی بوس ایسوزو سحر، کامیونت ایسوزو MR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K پنج ستاره کیفی و کامیونت شیلر، کامیونت الوند و کامیون ایسوزو NPR۷۵M، کشنده FAWJ۶ و کشنده سیتراک C۷ , چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH سه ستاره کیفی کسب کردند.

کد خبر: ۹۱٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha