۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
بهترین مشاغل فنی پردرآمد و پرسود در بازار کار فعلی ایران

بهترین مشاغل فنی پردرآمد و پرسود در بازار کار فعلی ایران

آموزشگاه فنی برق تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی به آموزش صفر تا صد مفاهیم فنی می پردازد.

به گزارش بازار، امروزه شاهد افزایش آمار بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی و وضعیت نامناسب استخدامی در کشور هستیم و جوانان پس از گذراندن سال های تحصیل هنگام انتخاب شغل با مشکلات بسیاری روبه رو می شوند.

بسیاری از افراد شاغل نیز از شغل خود و میزان درآمد آن ناراضی هستند، به طور کلی می توان گفت انتخاب یک شغل مناسب و درآمد زا یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در سال های اخیر است.

در مقابل این گروه، مشاغلی هستند که درآمد خوبی داشته و افراد متخصص در آنها از درآمد بالایی برخوردار می باشند. اما بسیاری از افراد از این مشاغل اطلاعی ندارد.

به همین خاطر در این مقاله قصد داریم شما را با چند شغل فنی پردرآمد و آینده دار آشنا کنیم.

مشاغلی که در این مطلب به آن اشاره می کنیم جز پردرآمدترین مشاغل در بازار کار فعلی ایران هستند. بنابراین اگر نگران آینده شغلی خود هستید توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

بهترین شغل های آزاد و فنی در بازار کار فعلی ایران

بهترین مشاغل فنی پردرآمد و پرسود در بازار کار فعلی ایران

۱.شغل تعمیرات ایسیو

همانطور که می دانید در سالهای اخیر شاهد افزایش تعداد خودروها در کشور هستیم و کمتر خانواده ای را می توان دید که یک خودرو نداشته باشد در برخی از خانواده حتی افراد ۲ یا حتی تعداد بیشتری خودرو دارند.

از طرفی تکنولوژی تولید خودرو در سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است، پیشرفت تکنولوژی باعث استفاده از قطعات گوناگونی در خودرو شده است، ایسیو یکی از این قطعات بوده که نقش بسیار مهمی در خودرو دارد، از ایسیو به عنوان مغز خودرو یاد می کنند.

با توجه به افزایش تعداد خودرو و نقش مهم ایسیو در خودروهای امروزی همچنین تخصصی بودن کار عیب یابی و تعمیرات ایسیو و قیمت بالای این قطعه می توان آینده شغلی خوبی را برای متخصصان این حرفه در نظر داشت.

بنابراین اگر به مشاغل مرتبط با خودرو علاقه مند هستید و می خواهید یک شغل آینده دار داشته باشید یک برنامه ریزی صحیحی داشته باشید و برای یادگیری تعمیرات ایسیو اقدام نمایید.

آموزش تعمیرات ایسیو

حال که با درآمد و آینده عالی بازار کار تعمیرات ایسیو آشنا شدید، حتما این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که چگونه مهارت های تعمیرات ایسیو را یاد بگیریم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به تخصصی بودن کار عیب یابی و تعمیرات ایسیو، بهترین راه برای یادگیری مهارت های این شغل شناسایی بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای و شرکت در کلاس تعمیرات ایسیو است.

توجه داشته باشید که آموزشگاه انتخابی به صورت عملی و در کارگاه مجهز این دوره را برگزار نماید و فرصت تمرین و کار عملی را برای شما مهیا کرده باشد. همچنین استاد دوره از مهارت کافی برای عیب یابی و تعمیرات ایسیو برخوردار باشد.  

۲.شغل تعمیرات لوازم خانگی

شغل تعمیرات لوازم خانگی یکی از دیگر رشته ها و مشاغل فنی عالی و آینده دار در بازار کار است. امروزه شاهد افزایش تنوع لوازم خانگی و تعداد استفاده کنندگان از آنها هستیم. در گذشته تنها یخچال و جاروبرقی و لباسشویی در خانه ها مورد استفاده میشد اما امروزه ماشین ظرفشویی، غذاساز، بخارشو، مایکروفر و بسیاری از دیگر لوازم خانگی به لوازم ضروری تبدیل شده اند.

علاوه بر نقش مهم لوازم خانگی در خانه های امروزی، شاهد افزایش قیمت این لوازم هستیم. این موضوع باعث شده تا افراد هنگام خرابی در این لوازم به جای تعویض به دنبال یک تعمیرکار ماهر هستند تا مشکل دستگاه را هر چه سریعتر و با قیمت مناسب رفع نماید.

همه این موارد نشان می دهد که شغل تعمیرات لوازم خانگی از بازار کار خوبی برخوردار است. بنابراین اگر می خواهید یک شغل عالی و آینده دار داشته باشید و به مشاغل فنی و تعمیراتی نیز علاقه مند هستید این شغل از بهترین ها در بازار کار است.

درآمد تعمیرکار لوازم خانگی چقدر است؟

همانطور که اشاره شد شغل تعمیرات لوازم خانگی از مشاغل فنی عالی در بازار کار ایران و دیگر کشورها است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که یک تعمیرکار لوازم خانگی به طور متوسط ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه کسب می کند.

دقت داشته باشید که ورود به این شغل سخت نیست تنها لازم است که در کلاس تعمیرات لوازم خانگی ثبت نام کنید و طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در لوازم خانگی گوناگون را یاد بگیرید.

با یادگیری مهارت های این حرفه حتی بدون راه اندازی مغازه و تعمیرگاه می توانید وارد بازار کار شده و در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی دست یابید.

بهترین مشاغل فنی پردرآمد و پرسود در بازار کار فعلی ایران

۳.شغل پی ال سی

اگر علاقه مند به مشاغل برق و الکترونیک هستید و می خواهید یک شغل تخصصی داشته باشید شغل پی ال سی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

این حرفه از مشاغل تخصصی در بازار کار است و متخصصان آن از درآمد بسیار خوبی برخوردار می باشند. امروزه در تمامی کارگاه ها و کارخانه های صنعتی، ساختمان ها و برج های تجاری و مسکونی، بیمارستان ها و بسیاری از مراکز دیگر از پی ال سی ها استفاده می شود.

با توجه به نقش مهم پی ال سی در مدیریت فرایندها و مشکلات متعددی که خراب شدن آن به وجود می آورد این حرفه ای مشاغل بسیار تخصصی و آینده دار در تمامی کشور ها است.

اگر می خواهید یک حرفه تخصصی داشته باشید یک برنامه ریزی صحیح بریزید و هر چه سریع تر از طریق شرکت در در کلاس PLC با مهارت های این شغل آشنا شده و به کسب تجربه بپردازید.

معرفی آموزشگاه فنی برق

همانطور که اشاره شد برای ورود به این مشاغل بایستی تسلط کافی به مهارت های مورد نیاز در این مشاغل داشته باشید. بهترین راه برای یادگیری این مهارت ها شناسایی یک آموزشگاه معتبر و شرکت در دوره های آن است.

آموزشگاه فنی برق تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی به آموزش صفر تا صد مفاهیم فنی می پردازد. دوره های برگزار شده در این مرکز به صورت عملی بوده و فرصت تمرین و کار عملی برای کارآموز فراهم شده است.

در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود. امکان تجدید دوره رایگان، بهره مندی از پشتیبانی نامحدود، ارائه مشاوره های بازاریابی برخی از دیگر مزایای شرکت در این دوره ها است.

این آموزشگاه دوره های متعددی را در زمینه های برق و الکترونیک، نصب و تعمیرات، جوشکاری و مکانیکی برگزار می نماید. آموزش مکانیک خودرو، آموزش جوشکاری، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان برخی از دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های مجتمع فنی برق تهران و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

کد خبر: ۹۱٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha