۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
احیای کارخانه صنایع غذایی «کیوان» در همدان
فیلم استان‌ها؛

احیای کارخانه صنایع غذایی «کیوان» در همدان

همدان- کارخانه صنایع غذایی«کیوان» همدان با قدمتی ۵۰ساله درحالی از مدت‌ها قبل تعطیل و کارگران آن بیکار شده که امسال پس ازبازدید رئیس قوه قضاییه و دستور برای احیای آن فعالیتش از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار بازار، نوزدهم اردیبهشت رئیس قوه قضاییه در سفری به همدان از کارخانه تعطیل شده صنایع غذایی «کیوان» بازدید و دستور پیگیری رفع مشکل و فعالیت مجدد آن را صادر کرد.

براساس و با دستور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مبنی بر رفع موانع تولید و فعال‌سازی مجدد این کارخانه صنایع غذایی، رایزنی‌ها با متولیان امر انجام و مواد اولیه تهیه و یکی از خط های تولید کارخانه راه‌اندازی شد.

بیژن اسماعیلی مالک کارخانه کیوان بابیان اینکه این کارخانه قدمتی ۵۰ ساله دارد، گفت: کارخانه کیوان یکی از ۱۸ هلدینگ داروگر در کشور است و با برندهای کام، شکلات تافی و برند کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند.

مدیرعامل کارخانه کیوان با تقدیر از دستگاه قضایی استان همدان برای احیاء و افزایش ظرفیت تولید کارخانه کیوان افزود: در حال حاضر به هیچ عنوان کیفیت کالاهای خود را تغییر نداده ایم و حتی بالاتر از حد استاندارد در حال تولید هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توقع ما از مسئولان استانی و کشوری حمایت از تولید حمایت است تا نیروهای خود را به چندین برابر افزایش دهیم، گفت: عدم تأمین مواد اولیه منجر به تعطیلی کارخانه کیوان شده بود که این مواد اولیه تهیه شد و حالا با حداکثر امکانات تولید را آغاز کرده‌ایم.

گفتنی است؛ کارخانه کیوان همدان ۱۲ سال پیش با واگذاری به بخش خصوصی در مسیر رکود قرارگرفته بود اما پس از بازدید رئیس قوه قضاییه و ضرب العجل یک ماهه وی برای راه اندازی مجدد، جان گرفت و فاز یک آن فعال شد.

کد خبر: ۹۱٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha