۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
۲۰۰۰ بسته حمایتی میان افراد نیازمند استان قزوین توزیع شد
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین:

۲۰۰۰ بسته حمایتی میان افراد نیازمند استان قزوین توزیع شد

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: با کمک فعالان اقتصادی استان بیش از ۲ هزار بسته حمایتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان قزوین، مهدی بخشنده  اظهار داشت: با درک شرایط حساس کنونی که ویروس کروا زندگی افراد آسیب پذیر را با چالش‌های جدی روبرو کرده است فعالان اقتصادی استان برای کمک به نیازمندان احساس وظیفه بیشتری کرده و وارد صحنه شده اند.

وی بیان کرد: در این شرایط شاید تأمین مایحتاج برای افراد کم درآمد و خروج از منزل سخت باشد لذا اتاق بازرگانی با کمک خیرین و فعالان اقتصادی تلاش کرد بخشی از نیازها را تأمین کند.

بخشنده تصریح کرد: اتاق بازرگانی قزوین با مشارکت فعالان اقتصادی و خیرین و اعضای نیکوکار اتاق با هماهنگی دادستانی و بهزیستی استان ۴۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان و ۱۶۰۰ بسته حمایتی در هفت منطقه قزوین تاکستان، البرز، بویین زهرا، آبیک، آوج و بخش مرکزی میان نیازمندان توزیع کرده است.

وی بیان کرد: این اقلام شامل برنج، شکر، مرغ، کنسرو ماهی، حبوبات، روغن مایع، چای، رب گوجه فرنگی، پنیر و ماکارونی جمعاً به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان است که با کمک بهزیستی میان نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر: ۹٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha