۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
گازرسانی به ۶۴ واحد صنعتی در اردبیل/ ضریب نفوذ گاز طبیعی به ۱۰۰ درصد می‌رسد
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

گازرسانی به ۶۴ واحد صنعتی در اردبیل/ ضریب نفوذ گاز طبیعی به ۱۰۰ درصد می‌رسد

اردبیل- اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از بهره‌مندی ۶۲ روستا و ۶۴ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی طی سال گذشته خبر داد.

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تحقق موضوع مهم گازرسانی را مرهون حمایت مسئولین، همت و تلاش شبانه روزی کارکنان و مساعدت مسئولین استانی و شهرستانی هستیم.

 مدیرعامل شرکت گاز اردبیل افزود: در حوزه گازرسانی با اقدامات ارزنده شرکت ملی گاز ایران، هم اکنون تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در حوزه روستایی نیز طی سال ۱۴۰۰ تقریبا میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمات به مشترکین و استمرار گازرسانی در سراسر استان، با گازدار شدن ۶۲ روستا طی سال گذشته، تعداد روستاهای گازدار استان به ۱۳۷۴ روستا معادل ۹۶ درصد خانوار روستایی تحت پوشش افزایش یافت.

به گفته اسماعیلی، سرعت گازرسانی به روستاهای استان در مقایسه با سایر شرکت‌های گاز استانی در وضعیت مناسبی قرار دارد که حاکی از عملکرد برجسته گاز استان در حوزه گازرسانی به روستاها می‌باشد.

وی تصریح کرد: همچنین به موازات خدمات رسانی در بخش‌های شهری و روستایی در سال گذشته، گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز با جدیت در برنامه شرکت قرار داشت به نحوی که ۶۴ واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل و در این راستا تعداد صنایع گازدار به ۱۵۰۸ واحد رسیده است.

 مدیرعامل شرکت گاز اردبیل ادامه داد: استان اردبیل به واسطه بهره‌مندی ۹۶ درصدی خانوار روستایی از گاز طبیعی در زمره استان‌های سبز از لحاظ گازرسانی قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۹۰٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha