۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
خسارت ۲۲ میلیارد تومانی سیل به اراضی زراعی و باغات اهر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

خسارت ۲۲ میلیارد تومانی سیل به اراضی زراعی و باغات اهر

اهر- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی از خسارت سیل و تگرگ به ۱۵۰ واحد مسکونی شهری خبر داد و گفت: همچنین سیل خسارت ۲۲ میلیارد تومانی به اراضی زراعی و باغات اهر وارد کرد.

به گزارش بازار، محمدباقر هنربر در تشریح جزئیاتی از خسارت وقوع سیل در شهر اهر اظهار داشت: اواخر دیروز در پی بارش شدید باران و تگرگ؛ موجب آبگرفتگی معابر عمومی و منازل مسکونی شهروندان اهری شد.

مدیرکل بحران آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ۱۵۰ واحد مسکونی در شهر اهر دچار آبگرفتگی و خسارت شد، گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، هلال‌احمر، شهرداری و راهداری منازل مسکونی شهروندان اهری رفع آبگرفتگی شد.

وی از وضعیت بحرانی ۲ واحد مسکونی شهروندان اهری در پی وقوع سیل خبر داد و یادآور شد: در این واحدهای مسکونی نفوذ آب باعث نشست قسمتی از منازل مسکونی شده است که همکاران ما در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل هستند.

هنربر بابیان این‌که سیل بامداد پنج‌شنبه به اراضی زراعی و باغات شهرستان اهر خسارت وارد کرد، گفت: باغات و اراضی زراعی شهرستان اهر در پی سیل پنج‌شنبه از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند و حدود ۳ هزار و ۷۷۵ تُن از محصولات کشاورزی و باغی شهرستان اهر متحمل خسارت شد.

مدیرکل بحران آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سیل و تگرگ بامداد پنج‌شنبه به اراضی زراعی و باغات شهرستان اهر ۲۲ میلیارد تومان خسارت زد.

کد خبر: ۹۰٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha