۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
مرحله دوم نام‌نویسی مسکن ملی در سیستان و بلوچستان آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

مرحله دوم نام‌نویسی مسکن ملی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن از امروز پنجشنبه آغاز و تا ساعت ۲۴ فردا جمعه ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطا الله اکبری اظهار داشت: کار نام‌نویسی از متقاضیان به ۲ روش مراجعه به سایت و سامانه پیامکی در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی ادامه داد: متقاضیان با یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ می‌توانند نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: افرادی که از منزل نمی‌توانند در سایت نام‌نویسی کنند تنها با ارسال کد ملی سرپرست خانواده به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ می‌توانند این اقدام را انجام دهند و پس از پایان شیوع کرونا اقدام به تکمیل مدارک در سایت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت اعتراض در مرحله اول به اتمام رسیده است گفت: شرایط افرادی که نسبت به نام نویسی خود اعتراض داشتند بررسی و آن دسته از افرادی که واجد شرایط باشند با ارسال پیامک برای ادامه نام نویسی ارجاع فراخوانده می‌شوند.

اکبری اظهار داشت: در این مرحله محدودیت تعداد در نظر گرفته نشده و افراد در زمان مشخص شده می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تنها افراد واجد شرایط، نام‌نویسی کنند اظهار داشت: چهار شرط سابقه سکونت بالای پنج سال، تأهل، عدم استفاده از تسهیلات دولتی و وام‌هایی که در قالب مسکن مهر (۹ درصدی) از طرف دولت اعطا شده و نداشتن سابقه مالکیت از جمله شرایط الزامی برای نام‌نویسی در این طرح ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سهمیه این استان در طرح اقدام ملی مسکن ۲۰ هزار واحد مسکونی است که بیش‌از هفت هزار واحد در شهر زاهدان و بقیه در سایر شهرها ساخته می‌شود.

کد خبر: ۹٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خدابخش غلامی IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      0 0
      مرسی ب همگی خداقوت