۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
افتتاح تعدادی طرح‌های جهش تولید در استان سمنان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افتتاح تعدادی طرح‌های جهش تولید در استان سمنان

سمنان- شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به پیشرفت طرح‌های جهش تولید در استان گفت: تعدادی از این طرح‌ها در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا شریفی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره ارتقای کیفی نشست‌های رونق تولید، با بیان اینکه برگزاری جلسات اقتصادی باید باهدف حل مشکلات باشد، ابراز کرد: هدف از برگزاری جلسات اقتصادی تشریح حواشی مربوط مشکلات به وجود آمده نیست، بلکه باید دغدغه روزمره فعالان اقتصادی در این جلسات رفع شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های جهش تولید در استان سمنان پیشرفت خوبی دارد و تعدادی از این طرح ها در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید، افزود:  برخی از طرح های جهش تولید مشکلات آب، برق و گاز دارند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه به صورت تخصصی و ماهانه نشست برای رفع مشکلات طرح‌های جهش تولید برگزار شود، ابراز داشت: بازخورد اجرای طرح‌های جهش تولید در استان سمنان بررسی شود و در صورت افزایش توسعه و رونق اقتصادی با افتتاح این طرح‌ها، اجرای طرح‌ها جهش تولید با ساز و کار جدیدتر ادامه یابد.
شریفی نژاد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا چالش جدید در مسیر اجرای طرح‌های اقتصادی و زیربنایی جهش تولید ایجاد نشود، تاکید کرد: انحراف از برنامه در نظر گرفته شده باید به حداقل برسد و براساس چارچوب مشخص طرح‌های اقتصادی انجام شود.

کد خبر: ۹۰٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha