۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
هیچ وقت در بهار قطعی برق نداشتیم| مگر می‌شود کشور صادرکننده برق به یکباره با کمبود مواجه شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفتگو با بازار:

هیچ وقت در بهار قطعی برق نداشتیم| مگر می‌شود کشور صادرکننده برق به یکباره با کمبود مواجه شود

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:به واقع قطعی برق باعث می‌شود تا تولید متوقف شود و در پی آن کارگران بیکار شوند که باید جلوی این مسئله گرفته شود.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به قطعی برق و تاثیر رمرز ارزها در این رابطه گفت: رمز ارزها مسیری در حوزه ارزی است که برق وحشتناکی را مطالبه می‌کند.

وی تاکید کرد: ما هیچ وقت در این فصل سال این مقدار قطعی برق نداشته ایم لذا بنده معتقدم هم وزارت اقتصاد و هم وزارت نیرو در این بخش باید پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فعالیت های زیرزمینی در حوزه رمز ارزها مشکل‌ساز شده است، گفت: فعالیت ها در بخش رمز ارزها به طور کلی زیرزمینی بوده و مجوز لازم را ندارد لذا مسئولین به راحتی می‌توانند متوجه شوند که کدام قسمت کشش بیش از حد در بخش مصرف برق دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم باید از سوی مسئولین در زمینه جلوگیری از هدر رفت برق نجام داده شود، تاکید کرد: در حال حاضر ما به سمت فصل گرم سال پیش می رویم و مسئولین باید در زمینه قطعی‌برق پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما ‌زمانی صادرکننده برق بودیم، اظهار داشت: مگر می‌شود کشوری که صادرکننده برق بوده به یکباره با کمبود برق مواجه شود.

نمانیده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زیرساخت‌ها در تامین برق به خوبی وجود دارد اما در مدیریت مشکل داریم و نباید مردم تاوان کسب درآمد برخی افراد در حوزه رمز ارزها را بدهند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه ما باید در شرایط بد اقتصادی به دنبال کمک به مردم و بخش‌های تولیدی باشیم، اظهار داشت: به واقع قطعی برق باعث می‌شود تا تولید متوقف شود و در پی آن کارگران بیکار شوند که باید جلوی این مسئله گرفته شود.

کد خبر: ۹۰٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha