۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
دریافت حقوق ۲۵ میلیونی رئیس و اعضای هیئت مدیره «بیمه ملت»!
بازار گزارش می دهد

دریافت حقوق ۲۵ میلیونی رئیس و اعضای هیئت مدیره «بیمه ملت»!

رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت در سال ۹۹ ماهانه حدود ۲۵ میلیون تومان حقوق دریافت می کرده اند.

بازار، گروه بانک و بیمه: طبق گزارش های مندرج در سامانه کدال، (پایان سال ۱۳۹۹) بیمه ملت، علاوه بر پرداخت حقوق ماهانه حدود ۲۵ میلیون تومانی به رئیس و اعضای هئیت مدیره این شرکت بیمه ای، حق حضور اعضای غیر موظف (دو جلسه در ماه) در جلسات این بیمه نیز بیش از ۲ میلیون تومان بوده است.  
گزارش کدال از عملکرد بیمه ملت بیانگر آن است که جمع حق بیمه صادر شده این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۲ هزار میلیارد تومان بوده است که این رقم با رشد ۴۴ درصدی همراه است اما خسارت های پرداخت شده آن فقط ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است که در این بخش رشد ۳۲ درصدی میزان خسارات را نشان می دهد.
همچنین در پایان سال گذشته میزان درآمد حاصله بیمه ملت ۱۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. سود انباشته بیمه ملت نیز در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بسیار زیاد شده است و حدود ۴۰۰ میلیارد تومان رشد را نشان می دهد. در حالی که در سال ماقبل آن این عدد بسیار اندک بوده است.
سود عملیاتی این شرکت بیمه ای تا پایان سال گذشته نیز بیانگر رشد قابل توجه است، علاوه بر این سود خالص بیمه ملت نیز در همین سال (۱۳۹۹) بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۵۷۳ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است.  
بنا به این گزارش، عملکرد بیمه ملت در سال ۹۸ نشان می دهد که سهم بازار این شرکت در صنعت بیمه ۱۷.۵ درصد نسبت به سال قبل آن کاهش یافته است.

کد خبر: ۹۰٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha