۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
۱۹ برنامه اجرایی برای حل مشکلات کشور دارم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

۱۹ برنامه اجرایی برای حل مشکلات کشور دارم

قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه‌های حل مشکلات کشور را در پنج جلد کتاب آماده کرده ام که سه جلد آن منتشر شده است.

به گزارش بازار، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه نخستین برنامه ضبط تلویزیونی تبلیغات نامزدها که در ساختمان پخش سیما برگزار شد افزود: در این کتاب ها نحوه اجرای ۱۹ برنامه اجرایی برای حل مشکلات کشور در زمینه های گوناگون همچون‌ اشتغال، اقتصاد، مسکن و بورس آورده شده که در تدوین آن هم با تجربه ها و هم جوانان نقش داشته اند.

وی به عنوان کتاب های منتشر شده اش همچون فصل پروانگی، گفتمان دولت مردم و دولت اعتماد اشاره کرد و گفت: البته از همه این ها مهمتر اصلاح مدل حکمرانی در کشور است و باید در گام دوم انقلاب مدل حکمرانی در کشور بهبود یابد و این گونه نباشد که تنها مدیرانی بیایند و بروند.

قاضی زاده هاشمی افزود: اصلاح مدل حکمرانی مهمتر از تغییر و جابجایی افراد است چون که حداکثر با تغییر دولت ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ مدیر و معاون جابجا می شوند هر چند برخی از همین مدیران هم خود را با گرایش های مختلف فکری تنظیم می کنند تا همیشه در مسؤولیت داشته باشند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مهم جهت گیری ها و چگونگی اندیشیدن به موضوعات است و باید در این باره با مردم گفتگو کنیم ما نیز برای تورم و کاهش آن به ۵ درصد در قالب ۵۱ طرح برنامه جدی داریم و معتقدیم دوره حرف های کلی و شعار گذشته است و باید کار کنیم.

وی در پایان با اشاره به ضبط نخستین برنامه تبلیغاتی تلویزیونی اش گفت:‌ در این باره تلاش کرده ام به عنوان جوان ترین داوطلب بین هفت نامزد موضوع های مهم کشور را بازگو و رویکردهای خود را در اولویت دهی برنامه ها تشریح کنم زیرا معتقدم امروز در مدل حکمرانی دچار مشکلات مزمن هستیم در این باره رویکردها، ‌ طرز تفکرها، کارکردها در اصلاح مدل حکمرانی نقش مهمی دارد.

کد خبر: ۹۰٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha