۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
دوران بخور در رو مفسدان اقتصادی به پایان خواهد رسید
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

دوران بخور در رو مفسدان اقتصادی به پایان خواهد رسید

زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد ما ستاد دهه شصتی ها و جوانان و مردان و زنانی است که با همه وجود اراده کرده اند تحول بزرگی را در کشور رقم بزنند.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی مهمترین اولویت برنامه های انتخاباتی اش را تحول فراگیر در ابعاد مختلف تحت عنوان انقلاب سوم خواند و افزود: ما به دنبال تحقق شعارهای انقلاب اسلامی در عرصه عمل هستیم و ایرانی قوی و پیشرفته می خواهیم.

وی گفت‌: برای تحقق این هدف اساسی، مشارکت و پیوستگی کارها به عهده خود مردم و به ویژه جوانان، زنان و فرهیختگان و اندیشمندان است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: تحول مورد نظر ما چندین بعد دارد که در حوزه اقتصاد و مدیریت به دنبال رشد اقتصادی و کارآمدی هستیم و اولویت ما فرهنگ و اجتماع است که ارتقاء معرفت و کرامت را در جامعه به دنبال خواهد آورد.

زاکانی گفت: ضرورت ما حوزه سیاست و امنیت است که برای ما تولید، مشارکت و ارتقا سرمایه های اجتماعی را به همراه می آورد و قدرت و استحکام داخلی را برای ایران اسلامی فراهم می کند و ما حوزه سیاست خارجی را به عنوان فرصت می دانیم که براساس آن باید عزت و اقتدار برای ایران اسلامی به ارمغان بیاید.

وی افزود: ما با عنوان انقلاب سوم به دنبال پیوستگی میان قوا و قبول مسئولیت رکنی برای ایجاد تحول از طریق قوه مجریه و شکل دهی به یک ظرفیت جدید فراگیر و گسترده هستیم تا بتوانیم تحول را در درون نظام و ناظر به ایران قوی و پیشرفته فراهم کنیم و قطعاً ما نقطه عزیمت خود را از حوزه اقتصاد خواهیم گذاشت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ همان طور که سالهاست برای امریکا و اسرائیل دوران بزن در رو تمام شده است بزودی برای مفت خورها و مفسدان اقتصادی دوران بخور در رو تمام خواهد شد.

علیرضا زاکانی افزود: پیام شفافی هم در عرصه انتخابات دارم به این ترتیب که اگر سالهاست برای امریکا و اسرائیل دوران بزن در رو تمام شده بزودی زود برای مفت خورها و مفسدان اقتصادی داخلی که همان عناصر امریکایی ها هستند دوران بخور در رو تمام خواهد شد و هر آنچه خوردند پس خواهیم گرفت و زمینه را برای فساد اقتصادی به کمک مردم می خشکانیم.

وی درباره برنامه های تبلیغاتی اش گفت: بهترین فرصت، صدا و سیماست و در کنار این فرصت بزرگ از فضای مجازی برای ارتباط و تعامل با افکار عمومی بهره خواهم برد آنچه صدا و سیما برنامه ریزی می کند به بهترین نحو دنبال خواهم کرد و با رسانه ها و افکار عمومی هم که تشنه شنیدن برنامه های تحولی هستند ارتباط برقرار خواهم کرد.

زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا بنای ماندن در عرصه انتخابات تا روز رأی گیری خواهید داشت؟ افزود: جبهه انقلاب اسلامی به عقلانیتی رسیده که پیروزی جبهه انقلاب مهمتر از پیروزی افراد است و ما ایده هایی که به مردم خواهیم گفت براساس برنامه ای منسجم است و ایده های مشترکی برای همکاری جدی با مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادها داریم که منجر به تحول فراگیر در کشور با محوریت مردم می شود.

وی افزود: این ایده را مطلوب مردم می دانم و اگر صادقانه با مردم صحبت کنیم زمینه پیروزی این ایده در انتخابات فراهم است و این مسیر را می رویم تا مابه ازای آن شور و نشاط انتخاباتی و توفیق جدی برای جبهه انقلاب فراهم شود.

کد خبر: ۹۰٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha