۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
پهنای باند اینترنت در شهرستان دهگلان افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت در شهرستان دهگلان افزایش یافت

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش پهنای باند اینترنت در شهرستان دهگلان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام این خبر که پهنای باند دیتا و اینترنت در شهرستان دهگلان به دو برابر افزایش یافته است، گفت: پهنای باند اینترنت این شهرستان از ۱G به ۲G معادل ٢٠٠٠ مگابایت بر ثانیه افزایش داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تامین نیاز مشتریان سرویس های دیتا و اینترنت در شهرستان دهگلان، به خصوص در شرایط فعلی که امکان دسترسی به اینترنت در حوزه های مختلف کاربردهای بسیار مهم و ضروری دارد، افزود: ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان در همه حال از اولویت های کاری منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با تامین تجهیزات و امکانات فنی مورد نیاز اقدام به تعویض و جایگزینی روتر اصلی مرکز دیتای شهرستان دهگلان نموده و همزمان ظرفیت پهنای باند اینترنت درشهرستان به دو برابر افزایش یافته است.

حکمت با بیان اینکه پهنای باند اینترنت در شهرستان دهگلان به میزان ١٠٠ درصد افزایش یافته است خاطرنشان ساخت: پهنای باند قبلی ۱G (معادل ١٠٠٠ مگابایت بر ثانیه) بوده است.

وی افزود: لینک های ارتباطی تجهیزات DSLAM این شهرستان که نیاز اینترنت مشتریان را تامین می کرد از ١٠٠ به ١٠٠٠ مگ معادل ١٠ برابر افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با اجرای این پروژه، علاوه بر افزایش کمی ظرفیت های دسترسی به اینترنت دیتا برای ساکنین شهری و روستایی دهگلان به لحاظ کیفی نیزمشتریان و کاربران سرویس های مخابراتی شاهد بهبود قابل توجه خدمات و ظرفیت های فوق هستند.

کد خبر: ۹۰٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha