۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
۲۶ اصله درخت به دلیل وزش تندباد در قزوین شکسته شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:

۲۶ اصله درخت به دلیل وزش تندباد در قزوین شکسته شد

قزوین-مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: وزش‌ تندبادها در روز گذشته موجب شکستگی بیش از ۲۶ اصله درخت و قطعی برق در برخی مناطق استان قزوین شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی اظهار داشت: محدوده عبیدزاکان و بازار در شهر قزوین به خاطر این تندبادها دچار قطعی برق شده بود که پس از بررسی مشخص شد شکستگی درختان و افتادن آن‌ها روی دکل خطوط انتقال باعث این اتفاق شده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه خسارات جانی در این تندبادها گزارش نشده است، اظهار داشت: در دیگر مناطق استان قزوین مانند شهرستان البرز در چند منطقه الوند و نصرت آباد نیز شکستگی درختان اتفاق افتاده و برای ساعاتی نیز برق این مناطق قطع شده بود.

مهدیخانی بیان داشت: با توجه به پیش بینی این تندبادها در استان قزوین، از مردم خواهشمندیم قبل از شروع تندباد لوازم کمک‌های اولیه و چراغ قوه در کنار خود فراهم کنند تا در مواقع حادثه یا قطعی برق با خونسردی و بدون هیچ گونه استرس بتوانند موقعیت مکانی خودشان را کنترل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از همشهریان تقاضا داریم در این روزها که وضعیت جوی هوا چندان مساعد نیست از رفتن به مناطق مرتفع و همچنین قرارگیری در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر: ۹۰٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha