۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
ایجاد ۵ هزار و ۷۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

ایجاد ۵ هزار و ۷۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از ایجاد پنج هزار و ۷۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایلام طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری محل استانداری ایلام بیان کرد: از آنجایی که بانکهای عامل استان نقش مهمی در تحقق برنامه های اشتغال زایی دارند، انتظار داریم این بانکها امسال همچنان همکاری لازم را داشته باشند.

وی، نظارت بر اجرای طرح های اشتغال زایی را یکی از ابزارهای لازم برای موفقیت این طرحها عنوان کرد و گفت: از دستگاه های اجرایی که بیشترین  طرحهای اشتغال زایی را ایجاد کرده است انتظار داریم که این نظارتها همانند سالهای گذشته استمرار داشته باشند و بیشترین تدثیرگذاری را در کارآفرینی داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان اینکه تولید مهم ترین رکن توسعه در هر کشور به حساب می آید، گفت: هدف ما این است که در استان ایلام با مانع زدایی  فرایند تولید، گام های مهمی در زمینه رونق تولید و اشتغال در این استان برداشته شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید، توسعه مشاغل خانگی نقش بسیار مهمی دارند تصریح کرد: امروزه در بیشتر کشورهای جهان بر روی مقوله مشاغل خانگی تمرکز بیشتری صورت می گیرد و با سرمایه گذاری در این زمینه اقتصاد این کشورها به شکوفایی رسیده است.

نوذری گردشگری را یکی از مهم ترین ظرفیت های استان ایلام در زمینه توسعه عنوان کرد و گفت: در این زمینه در استان ایلام ظرفیت های بسیار مهمی وجود دارد و با اینکه در دو سال اخیر کرونا ضررهای بسیاری به صنعت گردشگری در کشور و استان ایلام وارد کرده است با این حال انتظار می رود گامهای بلندتری در زمینه توسعه گردشگری در استان ایلام برداشته شود.

کد خبر: ۹۰٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha