۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
وضعیت ذخایر غذایی مازندران عالی است
رئیس سازمان صمت مازندران:

وضعیت ذخایر غذایی مازندران عالی است

قائمشهر - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: وضعیت ذخایر مواد غذایی استان تا چندماه بعد از عید کفایت می کند و کمبودی نداریم.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت مناسب ذخایر مواد غذایی و کالایی استان اظهار داشت: نگرانی از نظر کمبود مواد غذایی و کالایی نداریم و تاچندماه بعد از عید ذخایر کالایی وجود دارد.

وی با اشاره به رصد دائمی از بازارهای استان برای پیشگیری از تخلفات صنفی یادآور شد: وضعیت ذخایر مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ و غیره به وفور در استان وجود دارد و مردم نگران نباشند.

قوانلو همچنین با اشاره به تعطیلی بازارهای استان روز پنجشنبه و جمعه تصریح کرد: واحدهای تامین مایتحتاج عمومی نظیر نانوایی ها فعال هستند و باید به خدمات دهی بپردازند.

رئیس سازمان صمت مازندران، دلیل محدودیت در فعالیت بازارهای استان را حفظ سلامت مردم و پیشگیری از سرایت کرونا ویروس به هم استانی ها بیان کرد و گفت: در این روزها، فعالیت بازرسان و ناظران تشدید یافته و با تخلفات احتمالی نظیر گرانفرشی و عدم عرضه برخورد قانونی می شود.

وی با بیان کمبودهای موجود در زمینه اقلام بهداشتی به حمایت خیران برای تامین اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: خیران استان بیش از ۷۵ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی کمک کردند و نسبت به تامین ۵۰ قلم تجهیزات بهداشتی و درمانی اقدام کرده اند.

کد خبر: ۹٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha