۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
سمنان در شاخص بهبود فضای کسب‌وکار از استان‌های پیش‌رو است
معاون استاندار سمنان:

سمنان در شاخص بهبود فضای کسب‌وکار از استان‌های پیش‌رو است

سمنان- معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در بحث شاخص بهبود فضای کسب‌وکار، سمنان از استان‌های پیش رو کشور است، ‏گفت: بانک‌ها در این مسیر و رونق اقتصادی تأثیر بسزایی دارند‎.‎

علی‌رضا شریفی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه نگاه به تولید در استان سمنان باید کارآفرینی و تزریق به‌موقع منابع برای توسعه اقتصادی واحدهای صنعتی ادامه یابد، تأکید کرد: اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان سمنان علاوه بر بخش سرمایه در گردش باید برای طرح‌های مولد و توسعه‌ای هم باشد.

وی بابیان اینکه سمنان از استان‌های تولیدی و صنعتی کشور به شمار می‌رود، ابراز داشت: در بحث شاخص بهبود فضای کسب‌وکار، سمنان از استان‌های پیش رو کشور است.

معاون استاندار سمنان تأکید کرد: بانک ملی در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی در سال‌های گذشته خوب عمل کرده و در سال جاری هم این رویه مثبت ادامه یابد.

شریفی نژاد بابیان اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان به نگاه پدرانه ادارات و بانک‌های عامل برای رونق اقتصادی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیاز دارند و با همدلی می‌توان برای گره‌گشایی از بخش صنعت اقدام کرد، بیان داشت: رسیدگی به‌موقع به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار بانک‌های عامل استان باشد.

کد خبر: ۹۰٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha