۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
نصب روشنایی در ۱۲۰ کیلومتر از محورهای استان همدان
مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

نصب روشنایی در ۱۲۰ کیلومتر از محورهای استان همدان

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از نصب روشنایی در ۱۲۰ کیلومتر از محورهای استان همدان خبر داد.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار اجرای سیستم‌های روشنایی در محورهای برون شهری را در ارتقای ایمنی تردد ضروری برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی اولویت اجرای سیستم‌های روشنایی در نقاط پرتصادف و مکان‌هایی است که در کاهش تصادفات تأثیر مثبتی دارد.

صادقی راد با تأکید بر اینکه تاکنون در بیش از ۱۱۹ کیلومتر از محورهای استان همدان سیستم روشنایی نصب شده است، افزود: در راستای رفع نقاط پرتصادف پروژه روشنایی در بیش از ۲۰ کیلومتر از محورهای استان همدان در دست اجرا است و ۱۳ مورد روشنایی نقطه ای نیز پیگیری می شود.

وی مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی را ایجاد دید آسان و دقیق، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب و تشخیص به موقع موانع، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورها برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین از اجرای عملیات خط کشی در یک هزارو ۱۴۷ کیلومتر از راههای استان همدان خبر داد و یادآور شد: در راستای افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی در محورها در دستور کار است.

صادقی راد افزود: تهیه و نصب نیوجرسی به میزان ۸.۵ کیلومتر، تعمیر و نصب تابلو و علائم به تعداد پنج هزار و ۴۷۶ عدد، نصب هندریل به میزان ۲۲۰ مترطول، تعمیر ۱۳.۵ کیلومتر و نصب پنج کیلومتر گاردریل نیز از دیگر اقدامات در راستای افزایش ایمنی در جاده ها است.

کد خبر: ۹۰٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha