۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
ترافیک در محورهای مازندران روان است/ انبوه مسافران در راه
در گفتگو با بازار:

ترافیک در محورهای مازندران روان است/ انبوه مسافران در راه

ساری - مدیرکل راهداری مازندران ترافیک در محورهای استان را عادی و روان توصیف کرد و گفت: آزادراه چالوس و سه محور فرعی در استان همچنان مسدود است.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره ترافیک محورهای ارتباطی مازندران با اشاره به اینکه طرح تب سنجی در محورهای ورودی استان برای پیشگیری از شیوع کرونا و شناسایی بیماران در دست اقدام است، ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای ارتباطی استان نظیر هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه محور آزادراه چالوس - مرزن آباد به دلیل رانش کوه مسدود است، ادامه داد: محور فرعی آب پری - نور نیز به دلیل رانش کوه از چند روز قبل تاکنون مسدود مانده است.

مدیرکل راهداری مازندران درباره دیگر محورهای مسدودشده در استان نیز گفت: محور فرعی وازک به بلده به دلیل نبود ایمنی در فصل زمستان و ضلع غربی کمربندی فریدونکنار به دلیل مرمت آسفالت مسدود است.

نجفی درباره شرایط جوی راه‌های مازندران نیز سطح جاده ها را خشک ذکر کرد و گفت: ملاحظات جوی خاصی در آسمان استان مشاهده نمی شود.

به گزارش بازار به رغم شیوع ویروس کرونا و اینکه مازندران رتبه دوم ابتلا به این بیماری را در کشور دارد، شمار زیادی از مسافران از استان های مختلف روانه مازندران هستند و این وضعیت در حالی است که مردم و مسئولان تاکید کرده اند از سفر به استان پرهیز شود.

کد خبر: ۹٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha