۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
بازار کردستان تعطیل شود
با تعامل بازاریان؛

بازار کردستان تعطیل شود

کردستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خواستار همکاری و همراهی اصناف برای تعطیلی بازار در استان شد و گفت: بی‌شک تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری مستلزم تعامل بازاریان است.

به گزارش خبرنگار بازار، خالد جعفری ظهر پنجشنبه در کارگروه تنظیم بازار کردستان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب رکود بازار در کشور و به تبع استان کردستان هم شد و این مسئله مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان و بازاریان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: با این وجود حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد و انتظار می رود اصناف در شهرهای مختلف استان اقدام به بستن مغازه های خود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: مدیران هم تا جایی که بتوانند برای ادامه فعالیت این واحدها بعد از اتمام خطر ابتلای به ویروس کرونا، تلاش خواهند کرد.

جعفری با اشاره به اینکه تقاضایی برای برخی از کالاها در بازار استان وجود ندارد، گفت: لذا این مغازه ها اگر تعطیل شود از میزان جمعیت موجود در بازار به شدت کاسته می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند می توانند به طور دورکاری به ارائه خدمت بپردازند و اختیار این موضوع به مدیران دستگاه های اجرایی سپرده شده است.

فرماندار و شهردار سنندج هم در این جلسه بر تعطیل کردن بازار این شهر تاکید کردند و خواستار مطرح شدن این موضوع در جلسه ستاد بحران استان و تصمیم گیری در خصوص آن شدند تا با این اقدام از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری به عمل آید.

کد خبر: ۹٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha